對唔住~~~
你地.....我真係對唔住~~
以後都唔會啦~
沒有以後~~
對唔住!!!
青緹我十千萬個對唔住呀!!
好緊張...好興奮呀!!!!(今日將會是我特別的日子)
哈哈~~~你都期待啦..
早小小同你地講...
新年快樂~~學業進步~~ ^^
我諗得好清楚了..
我不知道為何一次又一次..
開心過吧~~主唔主動都冇咩所謂!!
你想一直係咁都OK.我不想再諗了.
我只想開開心心.
過往可能係我太主動了.所以結果係咁.
我也不想再主動了.可能又多一次.
所以大家鐘意吧~我要講D都係你SMS度.
我已OK啦~希望你OK吧~
我不會再令你傷心了.
我有好多既說話真係想同你講......(閱讀全文)
你咩事呀???
今日要做咩--唔記得囉~~
想點呀???
拎完跑返屋企..諗住打俾你.
話我得啦..
心諗點解又要我主動??
咪開電腦.見你ON MSN囉~~
去你blog~留CM.
見到我超火囉...
一日喊完,又一日!!你知唔知呀???
昨晚_我話((唔想去))一句點解都無~......(閱讀全文)
覺得自己是一個特別的人~
在這幾天,無法形容的心情.
自己也不知是好還是壞.
但都覺得自己好壞.
自己答應人的事,都沒有做到~
心,都是安慰自己.
如我想講心裡想說的話..誰會是我的聆聽者呢??
我可唔可以開心過一天呢??
在學校我可以開開心心和朋友玩,
在家裡我可以平常和家人開心談天.
在我一個人時我的好朋友就是電話......(閱讀全文)