今朝(臉青青!!!)唔係好舒服!!!
企左勁耐....
依家D人對我好好呀...
**Miss Leung**.....天呀~~~~
呢個Lady gaga ^^ 真係好好笑...
緊張呢.
.放學係咁玩佢~~~~笑死人...
**蓉蓉**真係好好人呀...我同金花唔舒服佢會黍問我地咩事,
好關心我地喔...
中文堂牙SIR ......(閱讀全文)
琴晚差唔多冇瞓過'
因為頭痛!!!
我俾時間你同時我都等你.
今日又係一個人係屋企,唉..
唔知點解今日特別開心
我會記得我地既約定!!!
yes~~~多謝你~!!!!
我一想起我既英文,我就開心.
要為4A加油~~~
大家諗好簡咩班未呀??
感覺總有三百六十五件做不完的事情!!!!......(閱讀全文)
你雖然清楚自己要的是什麼,(但我永遠得唔到的)
依家我既心情係......無奈!!!
****因為我唔舒服
我決定左,我要認真,我係唔會再白痴.
唔會再做錯~
唉...
食完LUNCH之後,我全身超(恨)
紅晒..頂~超唔舒服!!!
我返到HOME就開電腦.
哈哈~~~今日全身都痛.(手是特別痛)
今日係咁問人--(錶你有冇......(閱讀全文)
唉....呢幾日冇得上SOCS堂,勁掛住我親愛既黃sir
佢去左上海,超掛.好耐冇見過佢D笑容.
依家諗返起,都好想笑...
黃sir你幾時返呀!! 快D返啦~~~
YES~~~聽日終於係星期五啦!! :D
我要快D做晒我D功課.好好去度假!!!
中三既同學仔/女,要簡科啦...
哈哈~~~諗住簡咩科呢???
我依家都未諗好我都係時候要有個目標啦..
做好自己~~
OH~~~我要去【度假】~~ 一去不回!!! -------FOXY ......(閱讀全文)
對唔住!!!!!!!!!!!!!!!!
令你唔開心~~~
好吧~~~我就搵人吧~~~
令你俾人誤會了...
沒有以後了~~~
I'M SO SORRY!!!