唉~~~我變左勁多.
我錯,我錯死了.
個3個字講左好多次了.唔想係度講了.
唉.唉.你之後開心啦~
我加油吧~~
你.....好憎你!
點解你變成咁??
之前你都唔係咁...
你食過D咩藥???
我還是我,
你是什麼。
你當我是什麼?
我錯還是你錯?
唉......
天呀...............(閱讀全文)
今日一個人去睇<<72家租客>>
人地係度笑,我就係度喊!!
一路睇一路喊~
地人係咁望住我!!
我好想走‥但我又想睇落去.
之後就喊到三點幾…走走走。。。係荃灣廣場行左一陣…就行去石圍角。
天呀~~一路行地人係度望住我。。 我都知係咩事。
超無助~~
我真係痴線,都唔知為左咩喊。 ^^
依家開始不再為一D小事流淚!!!(這是小事嗎??)
很快樂 受了傷&wsp......(閱讀全文)
為何會咁???
可能我同你一樣太固執.
我不知要點同你相處.
因為我發現野一日比一日多.
每件都對我有唔好既感覺..
如你係我,你會咁,唔係因為我太敏感.
如你對我係玩下玩下咁.你一定唔會敏感,只會覺得煩.(我知你對我係認真)
我依家同以前都唔同左.但我都係咁對你.
自問,我唔想/唔敢對你差.因為我有當你係好朋友.
另外一個是真正的好朋友.但你口中的我真的是好朋友??
還是有些在你心中更好呢???還是我比那些在你心中沒有那麼重要??......(閱讀全文)