莪們滴'第三天
上堂sms,,
測驗sms,,
默書sms,,
小息sms,,
食飯sms....
醉'暧'[然]"
放學去左電腦室hea~
hea~....完
之後同老媽子 & 漫畫家" 去左大圍hea~...
飲' 香芋珍珠奶茶--- =]
very nice"
CM plz"