Ting =]
2010 年 9 月 4 日  星期六   晴天


2010-09-04 分類: 未分類

1-9-2010

今日第一天返 HKSC :]
同leah 一齊返 我地諗住跟d舊生行...點知佢地去搭的士...

係劇場;
開學禮...
程序一 開學致詞
工友 x2   上台 :p
up...

程序二
禮成''  -0-

今日係學校跑妮跑去...搵班房...填時間表...

開心 ><!

有成12班 -_-
A B C D E F G H I J K L

4D ah;

班主任 is GooD!!   
name: yip 為宇  


下晝, 班務;

自我介紹 :]


之後真的開學禮 :]
介紹老師
介紹學校

玩拋波
玩Beat Box
開學lu...; 走前要,,一人打一下個銅鑼 :pp

6:00
放學lu...


2-9-2010

返 HKSC 第二日

早會係劇場; 有冷氣有得坐...做乜都得;  有人聽歌有人睏覺...

上晝去街街 :]

全校係九龍城暴走 xpp

ah sir 話 : 去7-11 考察一下 xD

為宇請野喝 =]

''CC lemon''

我班去左天橋低;

個公園.....世運花園;

玩捉依恩 :]

拍片:]

唱歌:]

lunch : 12:15 - 1:45

下晝...
累......


畫畫,,畫地下''

草圖靠為宇 ;]


好玩:]


 


3.9.2010

今日係劇場坐多...

睏著左...

今日畢業lu....^^
影畢業想 -0-
因為佢話年年,, 到年尾都唔齊人...所以要開學影先-_-

今日晏晝放lunch 12:30 - 2:30 xpp

下晝有d學會介紹.....



係到讀書完全冇壓力 :p

原本今日放學全校BBq
點知落雨...改下三

自由的學校 :]

做乜都得...

 

 

=]






訪客留言 (返回 ginalam 的日誌)


wsn96326 於 2010-11-03 05:32 PM 發表:
c0mment.`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kai_bibi 於 2010-10-26 03:54 PM 發表:
CM仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovekit6696 於 2010-10-26 12:34 AM 發表:
c0mm3nt:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingbabii520 於 2010-10-08 08:59 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarah147 於 2010-09-17 07:19 PM 發表:
cM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tungtung__ 於 2010-09-08 07:37 PM 發表:
咁好`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tsz_9423 於 2010-09-06 04:55 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siulok413 於 2010-09-05 06:17 PM 發表:
索左好多BOR
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Forever_0506 於 2010-09-05 04:51 AM 發表:
★、c0mment!ツ
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tsz_9423 於 2010-09-05 04:10 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ginalam
暱稱: ♥HEI TING
性別: 女
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-21
2010-09-04
2010-08-28
2010-08-24
2010-08-17
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單