Ting =]
2010 年 1 月 1 日  星期五   晴天


2010-01-01 分類: 未分類

2010年話咁快就到lu...
今年o既除夕過得好特別^^

7:00pm去左新翠搵杯杯+大佬+燒雞'(得我一個girl...)

出左尖嘴...
嚮火車站等蚯蚓..
尖嘴真係勁多人.......'
跟住嚮鐘樓付近間 7仔到等鳩星...

之後我地搭左船到中環;
9:00幾,,
還早'還早..
所以嚮ifc行左震..

之後就有
(詩詩.牙陳.豬紅.芝芝.朱+豪.寶寶) 
一齊hea左震...
嚮ifc個starbXXX到買o野食^^

11:20左右,出去海邊等...


跟住;
精彩la =]

(我同杯杯.大佬.蚯蚓.燒雞.鳩星仲有寶寶)

潛左入去個天台酒吧到 ^^
勁爽 xd

d音樂勁大聲,,

我地坐左嚮天台邊元,,
個景好正xp

腳下成萬人,,
頭頂係ifc,,
右手邊係大海,,
很爽了吧!^^

倒數果震,,
因為個酒吧...
叉唔多個個都係外國人
所以我地都一齊up (Ten! nine!.........wohoooooooo! Happy New Year~!)
嘻嘻xp



之後hea多震...
就搭船.轉 火車返屋企lu...
 

 

☆多謝;杯杯約左我出妮xd
☆多謝;杯杯陪我搭車`
☆多謝;大佬陪我搭車`
☆多謝;鳩星陪我搭車`
☆多謝;蚯蚓陪我搭車`
☆多謝;燒雞陪我搭車`


新年快樂=]

Cm plz.

   






訪客留言 (返回 ginalam 的日誌)


vicky199588 於 2010-01-12 09:18 PM 發表:
cmcm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ygyeln123 於 2010-01-12 07:08 PM 發表:
cm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



C_MinG_601 於 2010-01-11 12:06 PM 發表:
CM(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



icecream0831 於 2010-01-06 12:00 AM 發表:
w0h0=)"comment=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Forever_0506 於 2010-01-03 07:13 PM 發表:
-♥TING*;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Forever_0506 於 2010-01-03 07:13 PM 發表:
-♥c0mment`;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovekit6696 於 2010-01-02 08:49 PM 發表:
c0mm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rlbonf 於 2010-01-02 08:21 PM 發表:
路戈滴說xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rlbonf 於 2010-01-02 08:21 PM 發表:
路戈滴說xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rlbonf 於 2010-01-02 08:21 PM 發表:
路戈滴說xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ginalam
暱稱: ♥HEI TING
性別: 女
地區: 沙田區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-11-21
2010-09-04
2010-08-28
2010-08-24
2010-08-17
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單