Ting =]
2010 年 1 月 14 日  星期四   晴天


2010-01-14 分類: 未分類

 

 

FreDdy FunG;

我知你一定係睇緊na.,;

放心,,
我依篇o野唔會話你串o既 x)

 

今日,,
Freddy Fung;堂
speaking.

講真,,

我嚮五育,,
讀左....兩年多,,

未試過;
英文說話堂..
係;全班同學仔講o野係....,,
大家都聽到.,,@@


今日終於有返次la;

超滿足=]

Freddy Fung;
你好勁喔;



牙sir,,

你勁到;

要星星speak in english;....

真係...,,

我可以話以前係未聽過星星講英文.....; xD




Freddy Fung;
我知你仲睇緊o既;



有人打Blog讚你wo..;

唔係話你串,,係咪好開心呢;

 

粘返好你個broken heart 未; )?
haha; xd




讚完你la;
冇嫁la..;
下面果句唔關你事la...;  xp


Cm plz.;


 






訪客留言 (返回 ginalam 的日誌)


Yoyocici 於 2010-01-18 05:55 PM 發表:
c0mm3n+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yoyocici 於 2010-01-18 05:54 PM 發表:
c0mm3n+
sorry 上個打吾到所以搞到咁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yoyocici 於 2010-01-18 05:53 PM 發表:
03+ ;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ywc123 於 2010-01-17 09:04 PM 發表:
lalalalallalalalalalalalalalalalala;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Black_CaT_KM 於 2010-01-16 11:18 PM 發表:
Cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tungtung__ 於 2010-01-16 10:16 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elvis0507 於 2010-01-16 12:57 AM 發表:
阿囡~~
妳會唔會比較...
浮誇呢??

如果我係freddy~~
我唔會cm...
XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



andy741 於 2010-01-15 11:54 PM 發表:
COMMENT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CheBabi__ 於 2010-01-15 09:50 PM 發表:
COMMENT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kap0x__x 於 2010-01-15 09:30 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ginalam
暱稱: ♥HEI TING
性別: 女
地區: 沙田區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-11-21
2010-09-04
2010-08-28
2010-08-24
2010-08-17
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單