Ting =]
2010 年 2 月 14 日  星期日   晴天


2010-02-14 分類: 未分類

年三十 =]    星期六;

一早就去新城市賣旗...
(幾乖;^^)

不過,,我足足遲左粒鐘先到.....

之後就同埋linda,,carmen,,kk,,肥天去食晏;
食飽飽之後,,我就同linda & 肥天四圍hea~~

肥天帶左部'幾pro' o既 相機出妮;
所以我同linda就拎住佢部o野四圍影 x)

下晝我去左花墟搵牙媽;
幫佢拎花返屋企; 
(幾孝順 =] )

凌晨1:00
又痴我牙哥出門口;

2:00幾,,同埋我牙哥d  fd一齊去左旺角年宵;
排隊入去都排成粒鐘....
我要入去,,係因為我要入去搵sasa

佢今日化身成為一名旺角街頭---賣花女;  xp

我幫襯sasa,,買左銀柳; =]
買完即閃...(好多人喔....)

之後,,3:00幾去左大角咀一個公園到...
hea..........................................................

飲smirnoff ice飲上癮; xp
飲左三枝;

嚮公園坐到6:00幾就去左m記食早餐;
食完就返屋企lu...

8:00幾返到屋企...
睏都冇得睏,,又要準備拜年lu........

Cm plz.





 






訪客留言 (返回 ginalam 的日誌)


yip8211994 於 2010-02-17 11:57 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ki248 於 2010-02-16 05:35 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carmen199508 於 2010-02-16 04:39 PM 發表:
CM._______.;!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



t0mmychan 於 2010-02-15 11:26 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CheBabi__ 於 2010-02-15 04:39 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



terry_CHAU 於 2010-02-15 01:45 PM 發表:
cm=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elvis0507 於 2010-02-15 09:22 AM 發表:
外孫女...變左個「賣花的小女孩」????
好卡哇依囉~~~
XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kahingbaby 於 2010-02-15 03:50 AM 發表:
情人節快樂=]
細佬要回番大佬兩個cm架v_v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kahingbaby 於 2010-02-15 03:50 AM 發表:
細佬新年快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chau_ken 於 2010-02-15 01:13 AM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ginalam
暱稱: ♥HEI TING
性別: 女
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-21
2010-09-04
2010-08-28
2010-08-24
2010-08-17
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單