Ting =]
2010 年 2 月 24 日  星期三   晴天


2010-02-24 分類: 未分類

今日派數學小測卷..
溫左成晚,,
總算...有返dd成果;
78滿分,,有48分''
不過都幾唔忿氣...
成晚冇睏...都只係係得個48分...

FreddY堂...默書;
(琴晚都溫左好奈,,到點幾鐘;)
我以經好落力比心幾溫嫁na...;
不過...都係唔合格.....
34/100
點解我咁努力,,
死抄死背都只係得34分...;
芣囍默書....
次次默完都make me heartbroken....T^T

電腦堂...無喇喇話要默書...又默英文字,,
佢比五分鐘我地溫廿粒字...
我估估下咁填...
算....

放學要EnG TSA
學writing skill,,
希望到作文時...記得拎返出妮用na ;]

放左TSA之後,,
我同詩詩勁博學咁,,拎住d maths書
四圍搵下有邊個maths teacher未走,,惡補一下...
最後搵到黃志強老師,,
雖然同佢唔識,,
佢都肯教我地,,
第一次比佢教,,
佢真係都教得幾好,,不錯不錯;




我話左上進d;努力d,,
唔係白講ga ;]
真係有take action ;]
希望考得好=]



10:20pm
我好難得咁見到牙哥係屋冇o野做,,
所以我就搵我哥哥一齊落城門河踩單車 =]
我有成年冇踩lu...
所以一開頭唔識踩...(嚮屋企平台踩左5分鐘先記得點踩;)
首先去左油站bum氣,,
之後出城門河,,
踩左去馬場;
兜個圈就返屋企lu...
夜晚個開曬燈o既馬場都幾grander(靚) =]
10:55就返到屋企lu;
原來35min可以係咁長時間bo...=)


Cm plz =]






訪客留言 (返回 ginalam 的日誌)


Y_babysister 於 2010-02-28 12:26 AM 發表:
COmm3N+ ` =']
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lindali8759 於 2010-02-26 09:30 PM 發表:
cm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kimiling 於 2010-02-26 07:25 PM 發表:
cmcm"=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaiman2309 於 2010-02-26 06:22 PM 發表:
gina;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elvis0507 於 2010-02-25 10:08 PM 發表:
阿囡勁好學~~

小強哥佢梗係勁啦~~
如果唔係,佢都唔係Maths Dept的最高領導人啦~~
XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ilove2dream 於 2010-02-25 09:24 PM 發表:
住沙田的好處就係有得隨時踩單車
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CheBabi__ 於 2010-02-25 08:37 PM 發表:
加油;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



suki_tung 於 2010-02-25 08:16 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carmen199508 於 2010-02-25 08:07 PM 發表:
cm;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yee15 於 2010-02-25 08:02 PM 發表:
Cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ginalam
暱稱: ♥HEI TING
性別: 女
地區: 沙田區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-11-21
2010-09-04
2010-08-28
2010-08-24
2010-08-17
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單