Ting =]
2010 年 4 月 16 日  星期五   晴天


2010-04-16 分類: 未分類

星期五考琴na…

仲係唔係好熟點死

 

 

幾時會見倒個小朋友日日放學之後都係要去學琴哇;

 

我就連續左兩個禮拜日日都要去學琴….( Sunday…)

 

 

今日一放學就去左補中文….
6:00
補完就去左琴行練琴 + 學琴

 

8:00先返屋企

9:00又出門口

又去練琴;

book左三角琴練….

1個鐘要成$500 -.-

11:00返到屋企

…..

 

 

天日全級模擬TSA Speaking [計小測分]  --- 唔返學就(濕制)

 

但係我天日考琴又返唔倒學

d英文平時分 --- (凍過水na)

 

 

天日話就話唔返學.. 不過就辛苦過返學

 

全個蕉早都係練琴

11:00前就系屋企練….

11:00後就要返琴行練….

12:30食野,,

1:00食完又係返琴行練…..

3:15就要去考琴個琴行

3:40開始考….

 

 

考完之後……………

 

開心死 xdxdxdxdxdxdxdxdxdxd

可以抖2 weeks ^^

可以有兩個禮拜唔洗練琴 xp

 

 

 






訪客留言 (返回 ginalam 的日誌)


`小杯=) 於 2010-04-16 11:08 PM 發表:
宝唄>W又話彈得唔好唔開心._.V
之後又話好開心A_A!
無奈~_~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



suki_tung 於 2010-04-16 10:09 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kai_Lam123 於 2010-04-16 08:23 PM 發表:
考琴加油;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Y_babysister 於 2010-04-16 08:17 PM 發表:
[口mm3n+`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yilam6411 於 2010-04-16 06:47 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carmen199508 於 2010-04-16 06:29 PM 發表:
cmcm;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chau_ken 於 2010-04-16 05:00 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mcik123 於 2010-04-16 07:13 AM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kahingbaby 於 2010-04-16 01:41 AM 發表:
c0mM3nt;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elvis0507 於 2010-04-16 12:55 AM 發表:
Yeah~~
NO.1...

老豆支持妳!!!!

聽日俾心機...努力...我在學校同妳打氣...
XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ginalam
暱稱: ♥HEI TING
性別: 女
地區: 沙田區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-11-21
2010-09-04
2010-08-28
2010-08-24
2010-08-17
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單