我打呢篇野係因為我係fb打睇唔番;;
金日去練波;; 練練下隻手抽抽地筋;;
我地練緊0度走籃或射波.;;
我有一次選走籃;;
係0度到跑過去..
心諗佢禁大仔人企係到.都係唔過去啦;; 射波啦.
一跳..跳左出條界到.. 係負唔知幾多度 + jump shoot
係後面d柱到穿番出去;;
入左.. 超開心囉..
仲有d金球.. 令到呀. 難以型容
有球倒轉射差dd就入;;
都就黎打完..
就同howai玩野;;
同佢講.睇我solo點拍板啦;;
我一跳;; 隻中指;; hi到.. 我同howai 開心到頭撞頭都唔理;;
超hi囉.; 心諗我有一日會拍到板.. 呢日泥左啦;;;;;
好開心呀.又有金球.又拍到板;;
呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀!!!!!!!! |