ji m b o l g
girlmylove
暱稱: 俊♂
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-12-29
2010-12-26
拍板記.;;
2010-05-08
2010-03-26
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 93
今日人氣: 0
累積人氣: 597
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 29 日  星期三   晴天


2010-12-29 分類: 未分類

仲有6日就打比賽啦;;
但係我仲有幾日就番大陸啦;;唔想反;
金日同呀妹傾左好耐計;;
d內容超正;;   哈;



2010 年 12 月 26 日  星期日   晴天


2010-12-26 分類: 未分類

唉。。好耐無打過;;
仲有1個星期到.
就打友誼賽啦;;
希望可以羸到啦;;



2010 年 12 月 18 日  星期六   晴天


拍板記.;; 開心 分類: 未分類

我打呢篇野係因為我係fb打睇唔番;;
金日去練波;; 練練下隻手抽抽地筋;;
我地練緊0度走籃或射波.;;
我有一次選走籃;;
係0度到跑過去..
心諗佢禁大仔人企係到.都係唔過去啦;; 射波啦.
一跳..跳左出條界到.. 係負唔知幾多度 + jump shoot
係後面d柱到穿番出去;;
入左.. 超開心囉..
仲有d金球.. 令到呀. 難以型容
有球倒轉射差dd就入;;
都就黎打完..
就同howai玩野;;
同佢講.睇我solo點拍板啦;;
我一跳;; 隻中指;; hi到.. 我同howai 開心到頭撞頭都唔理;;
超hi囉.;  心諗我有一日會拍到板.. 呢日泥左啦;;;;;
好開心呀.又有金球.又拍到板;;
呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀!!!!!!!!



2010 年 5 月 8 日  星期六   晴天


2010-05-08 分類: 未分類

10年無打野啦...
金日經歷過好有野..
早上.番去個d咩增__班『補習』囉..
上左中文... 去數學個個啦..  就見到子榮練緊波..  又見到一隊籃球隊係到...
就打比子榮..  佢嘩打友誼賽.. 我就去左請假.. 去左打.. 
95.96.97  打一隊 94 ..  比人抄到唔知點禁..
不過都打得好好..
打完都就12點.. 
去左輝屋企下面..   等佢拎$  .
之後去左旺角..   途中.係禁玩psp...
行左好耐先到陳湘記買筆..   買左dr. 膠同筆過  同筆身..
本身想買星個d不過唔同色..但係冇咩令色...
so換左dr. g___做筆過同筆身
砌左一技唔知叫左名既筆..
之後番天水圍.. 途中又玩psp
江松祐無啦啦嘩要走就走左啦..
輝要番屋企拎筆..
要蓓佢..  等左佢好耐...
之後去左寶屋企玩..
到個時都5點..
玩玩到6點幾..
去左樓下打乒乓波.. (寶同佢個fd.. 我都識....)
輝同星玩玩到輝副眼鏡爛左.. (本身連個眼鏡都搵唔到..)
係個鏡片唔知飛左去邊...
之後同左佢去眼鏡88問下整要幾錢..   (寶唔係到..)
佢嘩要$153(一個鏡片..  勁貴囉..)
星好大方禁請左我地野飲..
之後就番左屋企..
                                                                                 依加先發現原來一日可以做到好多野....
                                                                                                          正正..



2010 年 3 月 26 日  星期五   晴天


2010-03-26 分類: 未分類

琴日放左學
去左籃球比賽 :)
好開心~~ 
睇左佢地打.打得好差.
到我落場打.打得好淆. 依嘉覺得kit波都唔好玩.
池d我一定要做得分後衛! 
衰然金場打輸波.!但係冇咩唔倨~
希望下一次比賽,打好d啦.

下一次比賽係:  4月15號. 4點幾  天水圍運動場
15號知前我一定要射好d 3分!!!