|
今日一起身........媽咪就話我聽婆婆入左醫院,so that就即刻起身,,
之後換衫去浸會醫院,,
阿公同表弟已經去左好耐...入到去病房,,婆婆仲好清醒,,
阿爸留左一陣就返左工,,
阿哥9點幾去左旺角,,then去銅鑼灣行街,,
婆婆12點先做手術,,
我地10點幾走左,,
11點幾出左去,,約左Tiffany佢地唱K,,
Stephanie & Elaine都唔黎得,,點知原來Heric唔去"" =O=
Miranda & Bi & Yannie & Helen都唔黎得...
11:50去到,,唔見Tiffany,,見到Shirley,,
12:00過後,,see Tiffany,,&佢既小學fds *
行過去Green Box,,見到一個用本雜誌遮住自己行過黎既人........Ivan & Kenneth]]
間房勁大,,我地玩[[撲克]]牌,,
今日原來係Shirley生日ar,,Hapi Birthday To Her!!>3333<"
玩7級珠,,Ivan & Tiffany 7級ar,,Kelly 5/6級,,Shirley 2級,,Kenneth & me 1級,,
潛烏龜,,Kelly係烏龜ar``
磋[[D]],,未win過......""
Kenneth識得變魔術 *
Ivan係咁唱卡通片歌....[[爆]]玻璃ar.....
唱完K,,同佢地去左影貼紙相,,都ok靚 *
6點幾返到屋企,,食飯then落去打籃球,,
落雨ar......呀哥勁嬲lor,,
點知落到去無乜雨,,正呀,,]]
入左去活動室練[防守],,
練[碎步]練到腳軟""""
好彩有細Mon姐姐陪``
then出去鬥波,,
梓炘勁唔明阿sir講既野lor...
我地4個女仔同d男仔鬥,,
我入左幾球波ar,,XDD"
波子話我走位好過以前,,
無奈lor=]]




|