`★KISSMYBABAII(3!
gladys_813
暱稱: ★GRASS;<
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喂(!)加新QOOZA;>
HEHE:(
★這種感覺從那來(?)
HAPPY;)
HAHA.
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 379
今日人氣: 13
累積人氣: 20648
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 5 日  星期一   晴天


哂倒我成個黑人-________- 分類: 未分類

 -                                  我做左黑人拉/33\   鬼死錦黑/________\

-                            我哂傷左-____-我個鼻囝/____\好紅囉 ! 變態-____-

-                                  仲有d痛/______\ 我2隻手又黑哂@[]@ 唉-3 `

-                                          下次真系吾好搞我牙 ! {痛..痛..痛..}

-                                              一定個個變哂做黑豬-______-

-                                     隻手一用力就很痛/____\隻手很累/_____\

-                                                           好累牙/33\

-                                  我吾想做黑人牙 ! ` 一定蕃倒學比人話做咩錦鬼黑-3 `

-                                                  吾想黑 ! 很柒牙我/______\

-                                                哈哈 ! 諗蕃起買蕃黎既蛋糕-3- `

-                                           D男囝拎黎掉人-______-好采冇我-3- `

-                                  但玩水槍系錦比人射-____-隻眼-____-有點痛 !

-                                隻眼好似細左-____- 又玩拎啤酒,奶茶和可樂淋人=_=

-                                         本來佢地話草草好似未比人正過-3- `

-                                      想正我/___\好采大雄話吾好正佢^v^

-                                         我仙冇野^_____^x;}你牙<3

-                                             笑._.'  哈哈 ! ` 啜<3

    



2008 年 5 月 4 日  星期日   晴天


很累-_____- 很囍歡你 !` 分類: 未分類

 -                                                   超累囉 ! ` 變態-__________-

-                                         第一次錦鬼累-3- `系第一次牙/__________\

-                                      8點起身/____\又吾系9點拉w0w`{累,,累,,累,,}

-                             有三條根拉,大蚊,牙咩,牙咩條囝,鬼牙嫂,何LinG,YaN牙嫂,牙豬,

-                                                   當然仲有我拉 ! `哈哈 !`{白痴}

-                                           哇 !熱倒你牙媽-3- ` 超鬼熱囉 ! 變態架囉 !`

-                                         系錦出汗-________-白痴的-3-又要走錦久 !

-                                           累爆 ! 熱爆 ! 白痴架 !  下次吾去錦鬼遠牙 !`

-                                              燒野食-3- ` 燒倒鬼死錦久仙食得-3- ` 

-                                               男既洛水玩-___________-頂佢 !`

-                                              我同何LinG去換33 洛水玩 -______-

-                                                      正 ! 超超超超超超涼囉 !`

-                                                  d男囝買水槍射我d女囝倒-3- `

-                                           射倒我隻眼超痛/33\勁多次囉 ! {頂!}

-                                              死人牙哥/______\吼..吼..吼.. 

-                                        D水-_______-超超超污x<--吾知點打-3- `

-                                          仲知今日超超超超超開心-________-

-                                               老公 ! ` 超超超超超囍歡你牙 ! `

-                                            你說的^___^我F0reveR會記得架 !`

-                                                       深深愛著你了<3

  



2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


哈 ! ` 我又打日記拉-__________- 分類: 未分類

 -                                          明天又要去契牙哥[根根]既燒烤-___________-

-                                       囡囝比$50出黎-3- ` 男囝比$60*3* 哈哈 ! ` {抵死}

-                              我系咪好奸尼-_-?!   緊系吾系拉-3- ` 去倒牙哥會掉哂d囡洛水-________-

-                                             佢偷偷地講比我知架 !我要小心d0.0 `

-                                           又叫我地帶多套3-_______- 好鬼煩牙-3- `

-                                   我仲諗緊去吾去-3- ` 有冇人玩得好癲好喪  -_______-

-                                            醉好吾好似喪細-3- `  {吾好話蕃比佢知 !}  

-                                                又要9點起身{$#%$%#$%$}     

-                                                   我怕起吾倒身Time -___-"

-                                        一定一定要起倒牙><`  有專人叫我起身{嘻嘻}

-                                                     要叫倒我起身也-3- `

-                                          10點出去-3- `  {#%#$^%^&%$@}

-                                             你吾好病牙-3- ` 快d好蕃哂拉-3 `

-                                        吼 ! 吼 ! 吼!  仲吾病完吾比你去/______\

-                                               姐系我也冇得去-3 ` 哈 !

-                                           打住錦多仙拉-3 ` 明天再打過X;}



2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


吥 開 心 /︵\ 分類: 未分類

-                                     唉-3- ` 成日吾開心/_\

-                         琴日出左去散心,,唉v3v媽咪成日叫人讀書讀書-_-

-                  叫人讀書牙!_! `補完習諗住休息一下,,點知佢出黎又話我/︵\

-                     叫我寫下D英文讀下佢-3- ` 比佢激死休息一下又讀書0.0 `

-                      唉,,同佢嘈完-3- ` 心在諗[[好想離家出走,,勁想,,超想]]

-                              醉後系冇既-3- `但日日嘈住話要讀書/33\

-                          頂佢吾順牙! ` 又吾叫哥哥只系叫我-3- ` 衰人 /•\

-                             琴日出去左同大雄散心^v^ 卡卡! `系錦正我-3- `

-                      正倒我仆佳-3- `好采冇成個人姐-3- ` 如果吾系打死你牙!_! `

-                         去買個包包也笑死我-3- `你知吾知道買包包有個D夾既-3- `

-                           佢去攞個D夾=_=系倒玩個夾>_<攞攞下-3-足吾住-3- `

-                         掉左下黎-3- ` 有個在個倒做野既人話攞黎攞第二個拉-3- `

-                  攞左第二個又攞吾住又掉下黎[[ 大笑 ]] 做野個個人又黎話攞第二個^v^

-                       大雄就造不用拉-3- `  個果人話要既-3- 大雄就攞第二個*v*

-                           佢同我講今次吾會再掉下黎-3- `果陣笑倒傻左=_=

-                                超好笑-3- ` 掉下了二次牙!_! `[[ 哇卡卡 ]]

-                        我系米好傻什麼也笑一餐尼?! ` 但比你見倒你也會笑-3-

-                               今日冇出去=]] 在自閉/33\ 勁小出聲-3- `

-                        諗蕃起大雄=_=就又嬲又想笑-3- ` 吾知想點=_=

-                                          打完lu,,,   xDD! `



2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


開心^_^ 分類: 未分類

 -                                          之前個幾日蕃左大陸!_!`

-                                同表妹玩玩=_=仲有佢個同學一起玩=]]

-                    你知吾知牙-_-?!我表妹系錦同我搶野=]]我想要咩,,佢要咩= =

-                       激死=_=咩也要搶倒仙收手   [[激死了]]  咩也要讓佢 ./\.

-                    佢牙媽話下佢,,佢就吾開心 扮嬲我-[]- 點知咪又系同蕃我玩-_-

-             我表妹可能十分喜歡我了=]]  我比哂D公仔比佢玩-_-佢超中2隻兔仔^_^

-                    我表妹話-_-隻兔仔系佢BB系佢生架b0r-_-  [[笑死了]]

-                  我走個陣佢系錦哭  [[心很痛痛]]    好想帶佢蕃黎我屋企玩玩*v*

-                    金日同琴日就去左同他一起仲有果二條根仲有大蚊bab!!!!^v^

-                                    琴日我地就去左打左陣機機[[呵呵]]

-                     跟住打完機機之後佢地去田徑,,,睇佢地田徑仲有CY老公^v^

-                           在食風,,食風,,食風,,食風,,食風   食死人咩=_=[[哼..哼]]

-                             蕃倒h0me比人話time=_=  好彩冇收手提[[嘻^_^]]

-                                                 金日我地去溜冰^_^

-                     我想睇下3條根誰會仆倒仙-_-  點知=_= 我醉快仆倒-口-"[[痛痛]]

-                   屎忽好痛哇-_-  吾制牙!` 我仆完倒m根仆[[哈哈]]又倒左根根仆[[笑]]

-               大雄沒有仆過=]]  但果2條根想大雄仆=_=  佢地想笑大雄姐=_=[[哼,,哼,,]]

-                    激死了@v@    但金日大雄送了一樣野比我[[嘻嘻]]好開心心哇^v^

-                        謝謝我的傻佬^_^  可能我不是只愛他=)  我系超級愛他  *v*

-                                                    謝謝你哇!_!`