`★KISSMYBABAII(3!
gladys_813
暱稱: ★GRASS;<
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喂(!)加新QOOZA;>
HEHE:(
★這種感覺從那來(?)
HAPPY;)
HAHA.
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 379
今日人氣: 4
累積人氣: 20639
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 3 日  星期日   陰天


幾開心下=]] 分類: 未分類

 -                    今日出了去上水buy 33 *_*[[呵呵]]

-                buy幾3件33,,,幾開心b0r...同可粉一起去^_^

-                  跟住我見倒明星既小儀....[[呵呵]]幾開心=)

-     跟住行行下見倒麗麗同美美.....同佢D  FD食野=_=可粉吾錦走過去=]]

-          跟住行行下見倒牙佩同佢家姐同牙媽一起去行街街[[哈哈]]

-           同可粉改左個名名,,,,好好笑架!_!就系 : 細肥婆[[呵呵]]

-            可儀改左個名名,,,也好好笑架!_!就系: 大肥婆[[嘻嘻]]

-                 二姊妹牙,,,[[哈哈]]【串屎牙】好得意尼-_-

-            同可粉buy33要buy勁久 ,,,,怕左佢....正正倒隻腳勁痛囉=)

-                                   倒第二樣拉!_!

-            得哂拉!_!  佢又吾打比我拉-_- 等倒12點幾左有仙打囉./\.

-                   吾想打洛去拉=)勁吾開心=]]打倒想哭了-V-''



2008 年 2 月 2 日  星期六   雨天


今日系家長日=_= 分類: 未分類

 -               我E為家長日一定吾會開心既一天,,,,但幾開心囉!_!

-             唉,,一定死得拉=_=一定比人罵死了,,,點知=),,[[心想]]

-                   原來幾好架b0r,,,,,幾開心^v^

-          仲見倒牙菜`佢牙媽同佢表妹./\.佢表妹好鬼得意...好Q牙^_^

-          我一入去....温miss話早晨=_=就講倒我D成績拉!_![[怕怕地]]

-               哈哈....全班第四牙^_^叻叻牙!_!全級59=]]  呠-_-

-                  不過也幾好囉!_!當時幾開心囉! [[哇卡卡]]

-                               倒了第二樣野拉!_!

-             勁吾開心囉!_!佢吾聽我電話[[岩岩打比佢既事]]

-        打了三次牙!!系三次牙!!手提也有打....佢也冇聽倒...得哂拉! =)

-       嬲嬲牙!_!  你好野囉!! 明天你就試下我吾聽你電話既之味拉!![[哼]]

-                               嬲死你牙!_!不會留情xDD

-                                        打完了./\.



2008 年 1 月 29 日  星期二   晴天


討厭,,討厭,,討厭,,討厭 分類: 未分類

-                                 好鬼討厭佢囉!_![[個個miss]]

-                    都吾知佢做咩野既-_-發瘋牙?!0n9左牙?!更年期牙?!

-                                           講下點解會話佢拉=) 

-                                              今日上某一堂,,,,

-                    我食野緊野既=]]個岩岩打完小息,,,miss就入黎拉!_!

-                    我就比左D人地食....跟住比佢發現左-_-我就掉了它....

-            掉了,,,,miss就派緊野拉!_!  我就寫緊D野-_-[[想寫完比自己睇]]

-                   寫寫下佢就黎,,,我就收麻佢拉@@佢就話要收左佢-_-

-         我就正難佢拉.33.佢話我吾尊重佢=]]見倒D老師叫佢入黎帶我走仲有3個

-         勁火囉!勁討厭個miss囉!冇出聲又罰了出去l0r,,,坐倒吾好又洛去l0r,,,

-         系咪又罰吾系又罰囉!!得哂囉!做老師好勁牙?!好叻牙?1亂錦罰人囉!0_0

-               毛拉拉就錦比人叫了洛去!_!個陣勁火,,勁吾鋸佢囉=)

-                    明天又要比佢正倒要罰留堂囉![[勁撚火]]

-                 好憎佢牙./\.好憎佢牙./\.討厭..討厭..討厭..討厭



2008 年 1 月 27 日  星期日   晴天


好得意./\. 分類: 未分類

 -                     今日好可愛牙!_!

-               今日-_- 莪同他好奇怪.33.

-         今日他系錦逼莪出去,,倍他....但好凍吾想出去!_!

-          佢系錦逼人出去倍他=)跟住講講下=]]

-         講講下就話散個D拉=]  又話莪對他淡了好多-_-

-        又話莪不囍歡他+.+  好好笑囉!_!  [[傻傻地既]]

-        比他逼逼下就....逼倒莪出了去  [[怕了他]]呠-_-

-         出了去-_-   點知去buy了介指=)  比佢激死了=]]

-          最後莪地沒有散了=]]次次話散也不是散=]]

-                            好得意-_- 

-         真的老豆激倒莪嬲了他...佢E為莪入自己的房哭-_-

-          好笨也!_!   點知莪沒有哭,,,仲去他的房睇TV-_-

-            佢話莪系喊包    連他也話莪系喊包=)[[哈哈]]

-             錦多人知道莪成日哭=)仲比人話喊包=))

-                         好好笑-_-



2008 年 1 月 26 日  星期六   陰天


又不開心了 分類: 未分類

-                    唉,,,好似日日也不開心心=)

-               莪的老婆又不開心心了.....同莪也一樣=]

-            她話因為個樣野=]]正倒佢錦吾開心,,,唉!_!

-        莪又多了好多好多心事了.333.有人同莪開解嗎?_?

-       今日又哭了-_-又系他正哭了莪,,,,唉....成日比你正哭了=)

-      莪太容易哭了,,,,,小小事就哭,,,,,不能堅強的我...明天也會哭嗎?!

-        系莪太容易信人,,,,,,仙會哭嗎?!      太容易信人了=]]

-           莪不能再給人騙了......不要太容易信人了  =)

-          結果就會好不開心了-_-   可能又再次哭了起來,,,

-        問自己問自己點解太容易信人了=)    不可以再哭了=)[[想]]