| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 3 日 星期日  |
| 幾開心下=]] |
分類: 未分類 |
- 今日出了去上水buy 33 *_*[[呵呵]]
- buy幾3件33,,,幾開心b0r...同可粉一起去^_^
- 跟住我見倒明星既小儀....[[呵呵]]幾開心=)
- 跟住行行下見倒麗麗同美美.....同佢D FD食野=_=可粉吾錦走過去=]]
- 跟住行行下見倒牙佩同佢家姐同牙媽一起去行街街[[哈哈]]
- 同可粉改左個名名,,,,好好笑架!_!就系 : 細肥婆[[呵呵]]
- 可儀改左個名名,,,也好好笑架!_!就系: 大肥婆[[嘻嘻]]
- 二姊妹牙,,,[[哈哈]]【串屎牙】好得意尼-_-
- 同可粉buy33要buy勁久 ,,,,怕左佢....正正倒隻腳勁痛囉=)
- 倒第二樣拉!_!
- 得哂拉!_! 佢又吾打比我拉-_- 等倒12點幾左有仙打囉./\.
- 吾想打洛去拉=)勁吾開心=]]打倒想哭了-V-''
|
2008 年 2 月 2 日 星期六  |
| 今日系家長日=_= |
分類: 未分類 |
- 我E為家長日一定吾會開心既一天,,,,但幾開心囉!_!
- 唉,,一定死得拉=_=一定比人罵死了,,,點知=),,[[心想]]
- 原來幾好架b0r,,,,,幾開心^v^
- 仲見倒牙菜`佢牙媽同佢表妹./\.佢表妹好鬼得意...好Q牙^_^
- 我一入去....温miss話早晨=_=就講倒我D成績拉!_![[怕怕地]]
- 哈哈....全班第四牙^_^叻叻牙!_!全級59=]] 呠-_-
- 不過也幾好囉!_!當時幾開心囉! [[哇卡卡]]
- 倒了第二樣野拉!_!
- 勁吾開心囉!_!佢吾聽我電話[[岩岩打比佢既事]]
- 打了三次牙!!系三次牙!!手提也有打....佢也冇聽倒...得哂拉! =)
- 嬲嬲牙!_! 你好野囉!! 明天你就試下我吾聽你電話既之味拉!![[哼]]
- 嬲死你牙!_!不會留情xDD
- 打完了./\. |
2008 年 1 月 29 日 星期二  |
| 討厭,,討厭,,討厭,,討厭 |
分類: 未分類 |
- 好鬼討厭佢囉!_![[個個miss]]
- 都吾知佢做咩野既-_-發瘋牙?!0n9左牙?!更年期牙?!
- 講下點解會話佢拉=)
- 今日上某一堂,,,,
- 我食野緊野既=]]個岩岩打完小息,,,miss就入黎拉!_!
- 我就比左D人地食....跟住比佢發現左-_-我就掉了它....
- 掉了,,,,miss就派緊野拉!_! 我就寫緊D野-_-[[想寫完比自己睇]]
- 寫寫下佢就黎,,,我就收麻佢拉@@佢就話要收左佢-_-
- 我就正難佢拉.33.佢話我吾尊重佢=]]見倒D老師叫佢入黎帶我走仲有3個
- 勁火囉!勁討厭個miss囉!冇出聲又罰了出去l0r,,,坐倒吾好又洛去l0r,,,
- 系咪又罰吾系又罰囉!!得哂囉!做老師好勁牙?!好叻牙?1亂錦罰人囉!0_0
- 毛拉拉就錦比人叫了洛去!_!個陣勁火,,勁吾鋸佢囉=)
- 明天又要比佢正倒要罰留堂囉![[勁撚火]]
- 好憎佢牙./\.好憎佢牙./\.討厭..討厭..討厭..討厭 |
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
| 好得意./\. |
分類: 未分類 |
- 今日好可愛牙!_!
- 今日-_- 莪同他好奇怪.33.
- 今日他系錦逼莪出去,,倍他....但好凍吾想出去!_!
- 佢系錦逼人出去倍他=)跟住講講下=]]
- 講講下就話散個D拉=] 又話莪對他淡了好多-_-
- 又話莪不囍歡他+.+ 好好笑囉!_! [[傻傻地既]]
- 比他逼逼下就....逼倒莪出了去 [[怕了他]]呠-_-
- 出了去-_- 點知去buy了介指=) 比佢激死了=]]
- 最後莪地沒有散了=]]次次話散也不是散=]]
- 好得意-_-
- 真的老豆激倒莪嬲了他...佢E為莪入自己的房哭-_-
- 好笨也!_! 點知莪沒有哭,,,仲去他的房睇TV-_-
- 佢話莪系喊包 連他也話莪系喊包=)[[哈哈]]
- 錦多人知道莪成日哭=)仲比人話喊包=))
- 好好笑-_- |
2008 年 1 月 26 日 星期六  |
| 又不開心了 |
分類: 未分類 |
- 唉,,,好似日日也不開心心=)
- 莪的老婆又不開心心了.....同莪也一樣=]
- 她話因為個樣野=]]正倒佢錦吾開心,,,唉!_!
- 莪又多了好多好多心事了.333.有人同莪開解嗎?_?
- 今日又哭了-_-又系他正哭了莪,,,,唉....成日比你正哭了=)
- 莪太容易哭了,,,,,小小事就哭,,,,,不能堅強的我...明天也會哭嗎?!
- 系莪太容易信人,,,,,,仙會哭嗎?! 太容易信人了=]]
- 莪不能再給人騙了......不要太容易信人了 =)
- 結果就會好不開心了-_- 可能又再次哭了起來,,,
- 問自己問自己點解太容易信人了=) 不可以再哭了=)[[想]] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|