地獄黑仔神
gloom
暱稱: 樂
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-03-31
2009-03-13
2009-03-10
2009-03-10
2009-03-07
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 188
今日人氣: 8
累積人氣: 2284
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 13 日  星期五   晴天


2009-02-13 分類: 未分類

今日我知道左我係一個幾咁失敗既人
人地會用心送禮物比你
唔理你鍾唔鍾意都好
但係我就咩都唔做 我都唔知自己做緊乜
朝早又聽到d人話你因為佢喊
連續兩日都係咁聽到 就算唔係因為佢喊
我個心點都會有d唔開心啦
係e個類似遊戲既開始時候
我以為到最後你會一個都唔簡
但係經過今日既思考
我已經知道我輸左e場唔可以話係遊戲既遊戲
係最傷心既時候總係要插一句
"你鍾意咩類型既女仔 幫你物色下"
咁點呀大佬 係個天玩我定譧我未夠傷呀
係以前我會好低能咁問點解你會咁講
但係當人大左e家就會問
我做左d乜令你咁講
以經過e個反思
我就係乜都冇做過呀
有時真係會諗
我係唔係應該好似佢咁
做一d"懶係"浪漫既野
e個可能同我個性格有關啦
成日都唔出聲唔做野
miss ho都話過我
"你唔寫/講出黎邊個知你諗緊乜"
e句野話得岩既 但係..由細到大既行為好難改
我呀媽都話過我 "兩幾都未識出聲 重以為你係啞既"
唔出聲可能會係上堂既優點但係就係交友既缺點
雖然我之前都諗過做d相似既行為
搵99個人每人一日一個sms 祝你生日
我辛日期都計埋係開始既就要係1月18號開始
但係最後都係因為朋友少以失敗告吹
估唔到e種做法會比佢做左先
我真係唔明點解我做親野都會失敗
冇一樣成功 係我做得唔夠好?!
係我唔夠細心?!
到底係邊個原因
定係真係有神 佢要玩死我為止
唔理係邊個原因
我一定唔會咁易就放棄你
即使你最後簡左佢/第二個
我都唔係選擇放棄你
因為你是你 你的地位無人可取締
或者你又會問番咁你第時點
第時既野 我會用盡方法唔比佢發生
我既然咩都冇送比你
係e到我就比一個承諾比你
依個係我對你一輩子既承諾






訪客留言 (返回 gloom 的日誌)


Y1:} 於 2009-02-26 08:54 PM 發表:
肥甄..
我終於黎留CM..
我都知你等j0r我好耐..
所以我宜家就黎j0r拉..哈哈^3^
首先..我真係想同你講..你吾好亂諗野拉..
你吾認輸就未輸..
同埋佢都冇決定d咩野..
你輸d咩野呢?!
吾好成日覺得吾得..比d信心自己..
你覺得你有果d缺點咪去改囉!
冇錯..佢真係有心思過你..
咁又點..?
愛係睇呢D野架咩?
我吾覺因為有心思就贏j0r囉..
雖然浪漫真係好重要..
但係冇話你吾可以快d心機去浪漫下w0r.
冇野冇可能囉..
我只希望你吾好諗得咁灰..
仲有我呢個朋友係你身邊:}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好朋友^.^
冇野冇可能
係物理學既世界
好多野都冇可能
不過算啦 我明架啦
Posted at 2009-03-01 06:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovelywings 於 2009-02-20 08:10 PM 發表:
CM CM.....
我留左 CM LA...
吾好甘 LA...
開心 d!!
happy more!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



timtimhi999 於 2009-02-15 11:04 PM 發表:
唉….你唔好咁喇
我咪又係咁!我有見過我唔開心咩
比一個我鐘意左1年半既女仔飛左
我咪又伙咁同FD玩 同FD聊心事

我話比你聽Y你會失敗喇!
1你成日都唔出班房
2你識既FD太多都係中3
3你唔識用腦,你唔一定要叫佢識既FD SEND SMS
4你只係識得扭骰,對於浪漫既事你係唔識
5你成日都留系屋企唔同FD出街(除左去扭計骰聚會),SO你唔會識好多FD
5個原因足以令你失敗!
希望你睇完你會改喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

首先第一樣野回番你D野先
1 唔出班房又點姐 一定要好似劉偉昌咁 成日行黎行去咁阻住哂?!
2 我識好多唔係E間學校既人 有中學,大學 OK多啦
3 唔識用腦?!通識隻抽  SEND SMS既原因係係製造神秘感
4 E個我認  真係唔識 不過你唔好我好多LO
5 我成日都同星輝出街 一陣又出啦
5個原因只命中了一樣
希望你睇會諗下你錯係邊啦
第二
重主要原因係 我對愛情一知半解
你係想幫我既 不如講我知
到底愛情係乜
(一樣咁唔理性既事..點解我會咁緊張架呢..)
Posted at 2009-02-16 07:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chickenwuwu 於 2009-02-15 11:40 AM 發表:
唉..
我諗你已經鐘意左佢兩年/3年啦可...
你能夠鐘意一個人咁耐..真系長情..
千萬唔好放棄...他蕉一日定終成眷屬既~~
+返句..
happi V Day~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX!
Posted at 2009-02-16 07:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tk929dicky 於 2009-02-14 07:29 PM 發表:
cM``
開心d啦''
我想鐘意一個人都鐘意唔倒喔`
都唔知天意定點..而家連同佢溝通都有問題
你開心d啦''唔好死諗啦
雖我睇完你篇字海之後都想鼓勵下你
不過我自己都唔知講咩好.. 總之..
don't worry..be hapi =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝!
Posted at 2009-02-16 07:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Janice6B29 於 2009-02-14 11:42 AM 發表:
首先-我同番您講番對吾住先!
因為我吾知講左果句野,而令到您更加吾開心!
其實我只係希望您可以不再為我呢個人而傷心!
但係我做吾到..仲令您更加吾開心
其實係當中,根本冇人係輸家同羸家
輸又點,羸又點?最後都係我既選擇先影響到您地!
物質上既滿足對比一個人對自己既承諾.
我認為係您對我既承諾重要好多好多!
希望您可以開心番.雖然我知呢番話.對您起吾到D咩作用.
但係我真心希望您快快樂樂甘過好每一日
祝-情人情快樂!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇完你既CM
開心番
Posted at 2009-02-16 07:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]