琴日放學番到屋企 我姑媽唔知點解係到 番房問呀哥 問係姑媽生日 夜晚出街食 悶等幾粒鐘 去到7:15 d人送禮物比佢 第一件打開唔知乜晶介指 之後果件唔知乜晶頸鏈 之後佢地成晚就係到晶晶,晶晶咁嘈 悶到我拎部電話出黎玩接龍 同下d姑丈傾計 星期日去行咩奧比c 是q旦 反正冇野做 等到8:30先有野食 食到10:45 痴線 番歸訓覺