e排d project又出哂黎 又做死我啦 成班死人頭 叫佢地搵資料比我 冇個搵既 唉 做左咁多年 做到我心到淡哂 加上e排唔舒服 真係唔想做 今日成日悶到嘔 一早玩7x7到中午 睇電視 睇完電視打左陣機睇我本物理書 我既恆心太廢啦 話好快會睇哂 e家先睇到17x頁 重有成百幾頁 聽日番學話下班組員 放學開始趕project 星期三前要搞掂 得兩日 趕完va份project就要趕dt dt要做劇本星期四前要趕起 好彩HE份project有多d時間 冇咁快交 唔係既..實做死我