地獄黑仔神
gloom
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
gloom
暱稱: 樂
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...
«
‹
December 2021
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2009-03-31
•
2009-03-13
•
2009-03-10
•
2009-03-10
•
2009-03-07
文章分類
•
全部
(155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 03 月 (6)
•
2009 年 02 月 (9)
•
2009 年 01 月 (3)
•
2008 年 12 月 (3)
•
2008 年 11 月 (9)
•
2008 年 10 月 (4)
•
2009 年 03 月 (6)
•
2009 年 02 月 (9)
•
2009 年 01 月 (3)
•
2008 年 12 月 (3)
•
2008 年 11 月 (9)
•
2008 年 10 月 (4)
•
2008 年 09 月 (5)
•
2008 年 08 月 (3)
•
2008 年 07 月 (8)
•
2008 年 06 月 (12)
•
2008 年 05 月 (12)
•
2008 年 04 月 (15)
•
2008 年 03 月 (19)
•
2008 年 02 月 (20)
•
2008 年 01 月 (24)
•
2007 年 12 月 (3)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
chickenwuwu
h0L0nGv_v
Janice6B29
lovelywings
t0nyNg
tk929dicky
y1y1_520
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 188
今日人氣: 2
累積人氣: 2262
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 2 月 11 日 星期一
2008-02-11
分類:
未分類
e排琦琦又問我借錢
借唔借好呢,,今次係$250
佢一借就過千
快d搵人去叫佢唔好借
我真係驚佢還到到又要搵阿媽呀
發表時間:2008-02-11 09:34 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 gloom 的日誌
)
Janice6B29
於 2008-02-14 01:37 PM 發表:
邊個黎架!!!??
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
chicken黎
Posted at 2008-02-14 01:53 PM [
編輯
] [
刪除
]
想知我是誰,請blog主在msn的名+上"想搵你"3個字 於 2008-02-14 12:42 AM 發表:
我上左事必關已巴事必留言..係今日個集的."情人節,留下甜蜜說話(13.2.2008)"..但好不幸..我申請唔到用戶...so冇得留言...所以想用你個留言黎..你明嫁啦..
"雖然...我同你已經係過去...但...你知唔知..我真係放唔低你...晚晚係訓覺既時候都..我都唔知點解總會諗起你...成日比個籍口自己...成日係d fd面前講過去是回憶..但估唔到我始終都放唔低你....如果得既..我直係好想系你面前講一聲..我愛你"
想講既得咁多....最後+多句啦...情人節快樂.........我衷心祝願天下有情人終成眷熟
睇到就cm啦..如果估到我係邊個都唔好係e度講..唔該哂=﹏=
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
賤人
Posted at 2008-02-14 11:58 AM [
編輯
] [
刪除
]
Janice6B29
於 2008-02-13 02:27 PM 發表:
cm,,
借咁多錢黎做咩野呀??
再借既話點還呀??
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
唔知呀..我諗住借一百比佢等佢唔好過千呀ma
Posted at 2008-02-13 03:15 PM [
編輯
] [
刪除
]
╳。ChIcKeN■〞雞仔 於 2008-02-11 11:35 PM 發表:
lag左....so獅兩個cm...你只係回一個就得啦..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
ok
Posted at 2008-02-13 03:13 PM [
編輯
] [
刪除
]
╳。ChIcKeN■〞雞仔 於 2008-02-11 11:32 PM 發表:
kk好小開msn= =但都幫你吧
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
順便叫佢14/2送禮物比人@@
Posted at 2008-02-13 03:13 PM [
編輯
] [
刪除
]
╳。ChIcKeN■〞雞仔 於 2008-02-11 11:32 PM 發表:
kk好小開msn= =但都幫你吧
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 gloom 的日誌
]