今日係情人節上年......你叫我送野比你 我無咩所謂呀....送lo 雖然果陣我都知我同你係無可能ge 但係我都照送 今年ge情人節 我就照舊一個人咁過 希望今日KK會收到你送比佢ge禮物 (p.s.14/2情人節係女仔送野比自己鍾意ge男仔表明愛意 14/3白色情人節就係男仔回禮ge日子送番野比14/2送過野比自己又對佢有愛意ge女仔) (chicken比左我個blog比KK睇未呀 叫佢對人好d呀 成日都玩玩下咁樣)