今日係英文堂果陣 Mrs Low當自己咩都知咁 係到講班上面d人果d野 有一d係中ge 講果一d lo 無講姐係唔知啦 知d唔知d就唔好係到嘈啦 通識果陣 批評人地d問卷 搞到成個辯論比賽咁 全班勁嘈 high大哂?! 今次都算早放掛3:30放 13行lu 每日一行咁....計住計住...煩