╭→*愛•自由─╮
日本好...定台灣好呢...都係日本好...定台灣好D呢...日本好...台灣好D...都話日本好D囉...但係台灣都好好喎...日本好...定台灣好呢...UM...日本好...定台灣好呢...我諗極都唔知自己想去邊
gloriawu
暱稱: GLo•莉娜
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
發呆諗通左既野
倒數一日番香港
台灣第五日
台灣第四日
台灣第三日
文章分類
全部 (32)
白痴問題 (1)
原創無聊小品 (3)
魚•世界 (18)
魚之理論 (1)
無聊白日夢 (6)
歌詞 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 20
今日人氣: 4
累積人氣: 968
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
                
2008 年 6 月 19 日  星期四   晴天


大敗中文 開心 分類: 魚•世界

考作文...
曾經係中作度失敗過
但係...我係唔會嗡容易放棄架
因為我係...污糟魚呀嘛
(有關係咩...")
魚既生命力係好頑強架...
(又係冰個講架?...")
作"得獎的經驗"
寫第一次朗誦攞獎個陣
竟然作到五百幾字
勁呀...
(冰有人自己讚自己架??)
仲有篇通告同埋續寫
仲有6題修辭
做到死死下
終於做完喇
成隻手冇左咁

番到去同阿媽落去買衫
我係一定唔會著裙架
打死都唔著
咩話??好好睇
喂,阿姐
你想做生意都唔使咁講野呀嘛
都買左幾件
就係為左禮拜日個餐飯
我知個 日係好重要
但係都唔使著得咁令呀
唉...算啦...都要著架啦

 
/(cM>.<pLz:])\
發表時間:2008-06-19 11:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]