| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 21 日 星期六  |
| 2008-06-21 |
分類: 魚•世界 |
終於考哂d卷喇
琴日買左對鞋
FOR 星期日個餐飯喎
成日都係度HEA
好無臦呀
都唔知點解D學校要考成兩個禮拜
浪費哂我地D學生既時間
明知我地D時間好寶貴架嘛
不過吞啦
都考完囉
(其實仲有個說話未考)
今日成日係屋企都冇野做
要等到9點幾先去接機
聽歌+睇片
發覺鍾意左Hey! Say! JUMP
係超鍾意個隻TIM
日日係度聽佢地D歌
可惜我唔係日本人
聽唔明佢地唱乜T_T
不過呢D都唔係重點
重點係...
佢地又令仔,唱歌又好聽仲要跳舞勁個隻
真係好鍾意佢地呀(≧▽≦)/
我發覺日本好多童星
Hey! Say! JUMP個D成員有個同我一樣
大部分都係14,15,仲有D17,18
個個都咁令仔
勁得意...
點解香港冇D咁既人架( ̄ε(# ̄)☆╰╮o
(番黎喇...唔好再發夢喇...)
雖然本人一d都唔認識日文
但係為左聽得明佢地唱乜
本人好努力咁搵左佢地d歌既中文翻譯同埋羅馬拼音
哈哈~~~我實在太沈迷喇
不過算啦
都放暑假啦
理得佢姐
/(cM>.<pLz:])\ |
| 發表時間:2008-06-21 04:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 32 | »
|