| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 15 日 星期二  |
又病左喇  |
分類: 魚•世界 |
一放假就病
好辛苦呀
咳到斷氣喇
琴晚仲要同人講左兩個鐘電話
想約人咪打比人囉
做乜要我講姐
明知我得番半條人命架啦
仲要幫人打比佢地
不過最激氣唔係呢樣
而係d人明知自己唔去就冇人去
仲要係度話咩唔得閒喎
佢可唔可以唔好企係自己既角度睇野架
可唔可以理下人地既感受架
都唔知點解咁多人鍾意你地架
樣衰唔再講
仲要自我中心,一d都唔識理下身邊既人
仲有呀...都唔知點解d男仔硬係咁鍾意講大話
一個係咁...兩個又係咁
你地叫人地點信得過你地講既野呀
----------------------------
23號去OP
27號番台灣
仲要去埋個書展
今個暑期好唔得閒呀
/(cM>.<pLz:])\ |
| 發表時間:2008-07-15 12:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 32 | »
|