╭→*愛•自由─╮
日本好...定台灣好呢...都係日本好...定台灣好D呢...日本好...台灣好D...都話日本好D囉...但係台灣都好好喎...日本好...定台灣好呢...UM...日本好...定台灣好呢...我諗極都唔知自己想去邊
gloriawu
暱稱: GLo•莉娜
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
發呆諗通左既野
倒數一日番香港
台灣第五日
台灣第四日
台灣第三日
文章分類
全部 (32)
白痴問題 (1)
原創無聊小品 (3)
魚•世界 (18)
魚之理論 (1)
無聊白日夢 (6)
歌詞 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 957
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
                
2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


2008-07-12 分類: 魚•世界

激死我喇
個電腦唔知乜病
成篇qooza打哂先黎同我hand
死吧....
算...唔同個腦嘈
講番琴日先...
結業禮
上台攞獎
體育科第一
有二百蚊落袋
型呀...未試過攞學校既獎學金
阿媽又話比$200我喎
哈哈...
海洋公園終於有著落喇

今日派成績表
中文說話唔合格
一早知
覺得自己真係好失敗
上學期說話全級第一
一趺趺左咁多級
下年繼續努力
我係唔會放棄架
因為我係...污糟魚呀嘛
kaka~

絕交了...
忍左咁耐真係好辛苦
話我地當你係阿四??
好似係當我阿四喎
乜辛苦野都係我做哂
我都未出聲
你就係度嘈
你話佢話哂事
如果比你話事
我地一定做唔到野
佢發傻
佢傻得黎唔會覺得佢煩呀嘛
你吹得佢唔漲架bor
夠喇...我真唔想再同你一班呀
救命呀...

 
/(cM>.<pLz:])\
發表時間:2008-07-12 07:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]