╭→*愛•自由─╮
日本好...定台灣好呢...都係日本好...定台灣好D呢...日本好...台灣好D...都話日本好D囉...但係台灣都好好喎...日本好...定台灣好呢...UM...日本好...定台灣好呢...我諗極都唔知自己想去邊
gloriawu
暱稱: GLo•莉娜
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
發呆諗通左既野
倒數一日番香港
台灣第五日
台灣第四日
台灣第三日
文章分類
全部 (32)
白痴問題 (1)
原創無聊小品 (3)
魚•世界 (18)
魚之理論 (1)
無聊白日夢 (6)
歌詞 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 20
今日人氣: 2
累積人氣: 963
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
                
2008 年 6 月 26 日  星期四   驟雨


2008-06-26 分類: 魚•世界

番學lu~
番到去先知今日係Day1
唔知發生咩事
無奈...
GEO派卷...47.5/65
差到阿媽都唔認得
有人仲要係度唔開心
真係好激氣呀
又高分過我
算點喎
不過算啦
係你聰明得滯姐
我冇野既...
下次努力d啦
普通話...睇多啦A夢
真係好好睇架姐...
下堂仲要睇天線得得B呀
仲好睇呀///
中文...閱讀卷47/60
終於好番d喇
仲諗住今次一定唔會好
仲預左下年冇得再入精英班
(其實E家都唔知入唔入到架)
聆聽就...33/40
我隻耳仔終於好番d喇
之前次次聆聽都超低分架
有進步有進步~~
MTH...'做'暑假作業
MUS...凍到阿媽都唔認得
(我成日唔認阿媽既??)
唱開幕禮個日唱既歌
使唔使咁快教呀
ENG作文82/100
估唔到咁高分喎
ERS講Oral分同下學期睇左幾本書
勁驚...因為.我淨係睇狙本咁大把
哈哈...係咪好大膽呢
仲以為佢會鬧...點知冇
又會咁好人既

放學...本來諗住搭小巴
但係又要淋雨
行緊過對面個陣
17號走左...
算...等吧
走左架小巴
死啦去...
上17號...去到何文田個邊落車
搭小巴
(等既過程又淋左好耐雨)

post 相
堂細佬呀...

底迪3

底迪1


黎多張先

底迪2

 
/(cM>.<pLz:])\
發表時間:2008-06-27 12:05 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]