| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-06-26 |
分類: 魚•世界 |
番學lu~
番到去先知今日係Day1
唔知發生咩事
無奈...
GEO派卷...47.5/65
差到阿媽都唔認得
有人仲要係度唔開心
真係好激氣呀
又高分過我
算點喎
不過算啦
係你聰明得滯姐
我冇野既...
下次努力d啦
普通話...睇多啦A夢
真係好好睇架姐...
下堂仲要睇天線得得B呀
仲好睇呀///
中文...閱讀卷47/60
終於好番d喇
仲諗住今次一定唔會好
仲預左下年冇得再入精英班
(其實E家都唔知入唔入到架)
聆聽就...33/40
我隻耳仔終於好番d喇
之前次次聆聽都超低分架
有進步有進步~~
MTH...'做'暑假作業
MUS...凍到阿媽都唔認得
(我成日唔認阿媽既??)
唱開幕禮個日唱既歌
使唔使咁快教呀
ENG作文82/100
估唔到咁高分喎
ERS講Oral分同下學期睇左幾本書
勁驚...因為.我淨係睇狙本咁大把
哈哈...係咪好大膽呢
仲以為佢會鬧...點知冇
又會咁好人既
放學...本來諗住搭小巴
但係又要淋雨
行緊過對面個陣
17號走左...
算...等吧
走左架小巴
死啦去...
上17號...去到何文田個邊落車
搭小巴
(等既過程又淋左好耐雨)
post 相
堂細佬呀...


黎多張先

/(cM>.<pLz:])\ |
| 發表時間:2008-06-27 12:05 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 32 | »
|