╭→*愛•自由─╮
日本好...定台灣好呢...都係日本好...定台灣好D呢...日本好...台灣好D...都話日本好D囉...但係台灣都好好喎...日本好...定台灣好呢...UM...日本好...定台灣好呢...我諗極都唔知自己想去邊
gloriawu
暱稱: GLo•莉娜
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
發呆諗通左既野
倒數一日番香港
台灣第五日
台灣第四日
台灣第三日
文章分類
全部 (32)
白痴問題 (1)
原創無聊小品 (3)
魚•世界 (18)
魚之理論 (1)
無聊白日夢 (6)
歌詞 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 954
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
                
2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天


敗北......................... 傷心 分類: 魚•世界

最後一日考試
中文說話
本來好有信心
因為上次考得好好

10:55先考
唔知可以考之前先番
晨咁早就番到去
8點幾出番黎...頂唔順
勁熱呀...
番到屋企...聽歌吧...
已經愛上Hey! Say! JUMP!喇
日日都係度聽佢地d歌...
唔緊要啦...都就黎放假啦
理得佢呀
勁鍾意呀...:]
我要學日文...
點解我唔係日本人
日本幾好呀
科技先進
風景又令
d人又令又好人
(你又知???)
真係好想去日本住呀
不過...我唔識講日文呀

10點番番學校
hea左一陣就考喇
上到去都唔識驚住
10分鐘好快就過左
一入到個課室就突然間好驚
朗誦一讀就唔知點解讀左口語
顫緊...
死左...
短講仲死
唔知乜事
明明預備左
講到一舊舊
我都唔知我自己講緊乜
個題目係"說服阿媽比你去參加游泳班"
o哂...
都唔知有咩好講
總之今次就一定死喇

哭了.......

 
/(cM>.<pLz:])\
發表時間:2008-06-23 02:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]