| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 17 日 星期二  |
| 矛盾o既心情 |
分類: 未分類 |
首先....我要多謝你睇我o既第一次XD
好入正題
好想番學見下就分班o既你地....
但係下一次番學就係對分T~T
要平服心情啦....
聽日再黎~
|
|
|
路過 cMcM 祝你個blog愈黎愈多人 =_____________________+
|
|
|
榮 於 2008-06-18 01:42 AM 發表:
咁多人支持你,我冇理游唔支持 祝你個blog日日都有人上
|
|
|
*~昭善~* 於 2008-06-17 10:45 PM 發表:
上左黎啦~* 哈哈=]]>v留CM先~* 祝你blog個蒸蒸日上~*
|
|
|
*~昭善~* 於 2008-06-17 10:45 PM 發表:
上左黎啦~* 哈哈=]]>v留CM先~* 祝你blog個蒸蒸日上~*
|
|
|
無名* 於 2008-06-17 10:01 PM 發表:
CMCM^^ 聽日再cm過你xd
|
|
|
乳牛SAM 於 2008-06-17 09:45 PM 發表:
乳牛SAM留個CM比你先XD
|
|
|
最年青冇為ga小朋友, 大嫁光臨! 祝你個BlOg蒸蒸日上!!!
|
|
|
好遲o既CM... 由於要搞班會D野... 所以E+先得閑上網睇野... 開BLOG 恭喜晒!!變成BLOG主!! 呵~~~~~~~ DICK X3 =3
|
|
|
mickey 於 2008-06-17 08:46 PM 發表:
上來支持下你呀>
|
|
|
mickey 於 2008-06-17 08:45 PM 發表:
呵呵。。我黎支持下你啦。 希望你個blog,多d人上黎啦
|
|