失棕three day...去左bin?!
唔好急...我慢慢話俾大家g..!!
其實我係...我係...
去左香港行山丫..!!
8月1日第一日''
第三team..名叫...鐵甲無敵three three three 型到丫..!!{型爆丫}
第2team 名叫..威水red咩gogogo!! 下
第1team 名叫.. 瘋狂wawawa......(閱讀全文)