WORK!!!
冇fds...
好悶呀...


welcome to be my fd!!
godfreychau
暱稱: `★陞陞@
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Giordano
第一次同老死打波打得...
番工
happy!!
HAPPY DAY :d
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 108
今日人氣: 0
累積人氣: 802
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 18 日  星期日   晴天


城大buffet 分類: 未分類

訓左11個中

終於有機會坐o係屋企張sofa度啦

差唔多成個week未坐過呀....

好罕有咁洗左個頭

知道今日同家人&fd去食buffet

gel頭

等等...

1430到出街

好哂

着左條長就衫長褲

熱死人呀!!

去左tw west 間wilson

因為我今日終於出機啦!!

好開心呀!!

去wilson係因為果度可以trade機

trade左我果部同another

total $300

我一心都諗住出HTC WILDFIRE

點知原來部機d 質素唔係太好

個sales就推介我用HTC HERO

本來$3300到

而家一就比哂就$2999

家人都覺得幾好

就買左啦

好開心呀!!

用左2年終於有新機用啦!!

我同dad&mum分開搭車

因為佢去南昌搭小巴比教平

佢地去南昌唔洗比錢的

我就同細佬去九龍塘先

一早就知牛丸佢地一定會遲到

so同細佬行街街先

都冇乜野走...

or

行到悶....

我地先去探路

行左成10mins先到....

城大有泳池ga!!

正呀!!

等多陣

電話終於到啦

不過我唔係太識做部手機

江江打比我

我禁錯制....

ignore左佢....

終於見到人啦

cracy着到成個藝人咁..

一齊行去城大

dad&mum食緊野lu....

cracy一路上都冇講野....

食野啦

佢終於開金口啦

得好少野食...

少到我都冇影相呀!!

dad&mum先走

我地走多陣就走lu...






訪客留言 (返回 godfreychau 的日誌)


godfreychau 於 2010-07-20 12:30 AM 發表:
好呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



liusungmong 於 2010-07-18 03:13 PM 發表:
唉 唔識人啦
之前果部神機 唔洗問
一定掉左啦
htc
我想玩下^^
借比我玩陣
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bruce201314 於 2010-07-18 09:30 AM 發表:
食啦~
個個都換新電話-____-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovesze118 於 2010-07-18 01:10 AM 發表:
cracy着到成個藝人咁-_- shit!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]