WORK!!!
冇fds...
好悶呀...


welcome to be my fd!!
godfreychau
暱稱: `★陞陞@
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Giordano
第一次同老死打波打得...
番工
happy!!
HAPPY DAY :d
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 108
今日人氣: 0
累積人氣: 801
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 2 月 9 日  星期三   晴天


Giordano 分類: 未分類

 第一日番工

好緊張添

仲以為份工一定好辛苦

點知原來好好玩

d鬼佬好搞笑

我同佢地好好傾

有個仲話我英文好勁添呀:d

好開心呀我

不過同d大6佬就...

有d成個大佬咁

要我幫佢拎住d衫

有d就好冇品

黑痴都唔用手cover佢把死人臭口

 難忘既係...

我比個巴勒斯坦/巴基斯坦佬挑逗...

不過佢都係玩下啫

經過今日之後

我發覺我D PTH真係好唔得

我竟然唔知"叉"=XL....

睇黎我真係要好好咁提升下自己D PTH啦....

 

 

番工一入到倉

D人問我叫咁英文名

店長話咪煩

叫SING咪算...

枉我仲諗到ANDERSON呢個好名添...

 

放工前

多謝冠豪,SONNY, MARCO, 俊琪, 維煜,...等等

希望你第日都會再黎探探我啦:D

 

明日繼續

1500-0000






訪客留言 (返回 godfreychau 的日誌)


boglegiraffe 於 2011-04-28 08:00 PM 發表:
CMMMMMMMMMMM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



godfreychau 於 2011-02-11 01:36 AM 發表:
都OK架:D

好呀:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



liusungmong 於 2011-02-09 08:39 PM 發表:
嘩你就爽啦 左單勞
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BRUCE_CHP 於 2011-02-09 08:03 PM 發表:
WoW
搵日個黎搞下你先xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]