what's going on?
godwei4
暱稱: WeI
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
千文字
沒有
沒有
沒有
沒有
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 29
今日人氣: 4
累積人氣: 408
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 8 日  星期日   晴天


沒有 分類: 未分類

作曲: 伍仲衡
填詞: 林夕
編曲: 伍仲衡
監製: Gary Chan

就當你的可愛沒法擋
為何誓要不速的到訪
唯有扮不慌不忙 各不相干
仍難防 情人眉目似當初好看
道別後 完全無事幹等於說謊
想起我 捱到硬朗
怎可給你 填我空檔

*我不信愛人離開竟可變密友
 我早有滿城朋友代你聚頭
 像情人溫柔 怕無端牽動我
 無謂要放未放手(難道你 纏綿未夠)
 我恐怕友情逃不出戀愛毒咒
 再嬉笑也難忘記為你怎樣淚流
 和舊愛人親近怎獲救
 饒恕我受夠
 (陪著你這種好友 未夠修為承受
難道共你講 新歡他 怎挽手)*

就算有多少說話要講
如何扮知己安撫對方
如這樣好都分離 也真冤枉
為何還 前來移近你不滅臉龐
但又恨 再細看你肌膚的暗光
假使當 朋友待你
功窺一匱 無法釋放
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日食完飯之後,就去左屯門行左一陣

之後,我地有個fd就順路來e道

兜埋我地去「全」灣

都唔洗好耐就已經去到-.-

去到果度,首先係行關於電腦,或game

我睇中左兩樣

第一樣:gta I.II.III,$299

第2樣:gta IIII,$270

我都唔知買咩好,gta I,III都唔好玩

不過最後都無買

睇完就去一個悅xx廣場,食左KFC

eat左KFC就到處睇野

7點左右就搭車番歸,不過唔係搭我地個fd果部車

番到去大約8點左右

 

 






訪客留言 (返回 godwei4 的日誌)


a5567799a 於 2010-08-18 06:22 PM 發表:
講錯,係GTA IV
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a5567799a 於 2010-08-18 06:22 PM 發表:
YO 唔係GTA IIII 係GTA V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yumiebabii 於 2010-08-09 02:09 PM 發表:
cm;d
你d文章個標題通常都會
系"沒有"~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]