今日朝早起身未食早餐就跟3b佢地去通訊博物館
去到哥到就入去整野
跟著整左個飛得超高的秋千
整完之後就出去睇其佢ge野
然後聽佢地講完就去玩電話
又有同大鵬&賤人去影相
我上午ge節目就此略過了~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
晏就未食飯就要係博物館番學校
跟著就同陳sir&青科其他成員去澳門聽哥個supercomputer
聽到6點就開始坐車番青科
係青科到等到7點多
就即刻屈啊陳sir請食m記
又食又講好開心
係我地講到超開心哥陣
睇到李斯杰&譚嘉誠&兩個不知名的女仔係m記到走左出去
即刻覺得超無奈
當我番到屋企已是8點幾la
不過今日我只食左一餐m記............
好肚餓啊~~~~~~~~
但總結黎講都係好開心!!!!!
|