今日都頗悶.
上上上上上左好多堂*時間好似過得好慢甘*痛苦
食飯又係食牛面,不過+左魚皮餃- V -
食完飯又係時候死番上1樓"
英文堂,係甘同彭彭傾計...屎忽曹係甘嘈住晒.
食屎啦"我答岩都唔比筆我...
唉訓下仲好..
勁辛苦先挨過2堂英文堂,我真係爆憎屎忽曹!
放學成邨人都係去誠社社團大會...我同橙,典,秀姐一路食野一路等*
我至愛既雞翼牙....真係愈食愈好味>v <
等完之後就同凱,婉,橙一齊去左西邨傾計...
5點3就各自回家去啦..
我送埋凱凱搭車就番左屋企啦"