暴感動的說,我既L96變左成蟲啦,加左狙擊鏡同腳架 
我既L96無咩唔好,只係喂佢吃BB彈有D難姐
唉,今日落雨無得打WARGAME
唔係可以試下我既SNIPER潛質,哈哈哈∼!!!
算啦,下個禮拜先啦
遲D想買枝散彈,E家無錢
有500蚊就買枝MP5K
------------------------
大家有無諗過當你18歲既時候第一時間會做咩呢?
由細到大,我既夢想都只係得一個,就係......考車牌
之後我會即刻搵工,搵錢買我既DREAM CAR------MR-S

勁正,當然買左之後一定會囉去TUNE啦
前BUMPER,後BUMPER,金色車轆,加定風翼
有錢就加TURBO,一定快勁多^^
|