Music Playlist at MixPod.com
唔制呀!點解今日鎗鋪唔開門嫁!想死呀!禁內唔囉枝FAMAS!I MISS HIM...
E家好火!好CRAZY!生人勿近!拼死將FAMAS取得!呀∼!!!!!!(死氣模式中!!!!!!)
點都好啦......問你一個問題
家庭教師邊個最凍?
A.幻騎士
B.雲雀
C.六道骸
D.阿綱(我幅圖果個)
正確答案係C
WHY?因為......(六度)骸,好凍呀!!!!!!
好唔好睇?
FAMAS,I will take you on monday!
今日班會活動日,我地2b班去海洋公園,本來唔想去,不過一定要去,唔去重大獲,都幾好玩,無我想像中禁悶,第一次玩飛天千秋
我勁high,好正,第二次玩無曬感覺,可以係上面訓覺覺豬,跟住第三次,第四次,第五次超正,係上,面藍藍路,o咀呢?
又玩過飛鷹禁啦,好恐怖,好高,好快,落番地,個心口勁痛,應該係過分緊張啦,又玩左好多好多次激流,好high,又玩過笨豬跳
鬥跳得高,ok啦,不過我同呀萌發現最恐怖唔係機動遊戲,係搭鑦車,好高,又震,好恐怖呀,ta ske 爹!!!!!!!!!!
本來想同呀萌佢連超燃燒未來,結果呀翔無down,無等肥仔,我就最抵死啦,我上車打機禁錯掣,DEL左,哈哈哈!!!!!!!
係D到我又想屌尻肥仔又想多謝佢,肥仔本來話一齊去吃壽司,點知到今日先話唔去,但係我禁就多左50蚊落袋,哈哈哈!!!!!!
等多三日就係班會活動日啦,雖然我真係唔想去,不過更加唔想返學校溫習,所以無計啦,算囉,去咪去囉,目的地:海洋公園......上年先去完
同阿蔡一組,妒忌嗎?呀萌,上年去海洋公園玩左d咩?過山車,ok驚,海盜船,好X驚,無嚕,好悶......妖!今年又去,唉,想死
不過今年玩完就同呀萌,呀翔去食壽司,肥仔唔知去唔去,D個係最期待既事啦,你睇完無唔無奈呢?
I want to take famas
I miss it......
今日本來要返學打鼓
結果黃雨我借D依唔返,留左係屋企打鼓......(係屋企打鼓!?)
O......返學打果個叫爵士鼓......屋企果個叫太鼓......(太鼓之達人,明無?)
哈哈哈~~~~~
跟住係跆拳既地獄式訓練,死禁掣- -"
今日最大獲......SORRY,係最大收獲係去鎗铺買左枝FAMAS
正呀,$368炸
可惜啦,平時同打WARGAME果班友唔得閑啦,唉~
所以星期日好多得閑
又係搞GAG既時候啦~
鯊魚濕左水變左咩野?
答案係泥鯭
WHY?沙濕左水咪變泥囉~
哈哈哈~~~~~~
搞GAG完畢