| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 6 日 星期三  |
2006-12-6  |
今日又係一樣...喺蘇屋大門口等佢地牙施同IVY∼
><系我遲到><
返度School睇書∼
考中文先跟住考Eng作文∼
中文聆聽...一D都聽吾明∼又吾夠時間∼
慘!!今次可能吾合格∼
Eng 作文OK喇∼
跟住走LU∼買左D野食...去接側輝放學...
去番我母校∼哈哈

上IVY屋企玩∼
我地一路食野一路睇"魔怪屋"∼好好笑...
跟住過阿側輝屋企溫書∼
溫度4:00∼就玩UNO...
><你地蝦我嘅><
5:20分走LU∼同牙施買雪糕食∼!
6點幾返到屋企∼!
----------------------------
考試呀!加油啦!
|
| 刊登時間:2006-12-06 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
開心呀~!  |
今日喺蘇屋大門口等牙施同IVY...
一齊行返School ∼ 等,等,等考試∼
人文OK喇∼算識嘅!!
放學未走住...留左喺課室SEE漫畫∼
睇左一陣...跟左IVY佢地去玩∼
玩左一陣∼and牙施去SEVEN食LUNCH∼
跟住喺蘇屋大門口等IVY∼抽YES卡∼^^
上左IVY屋企∼
玩左一陣GO左阿側輝屋企溫書∼

我影架∼似5似側田呢∼!
坐左一陣,,,IVY媽幫我地溫書∼!
臨走前∼HELP佢改左個花名「Short B 輝」∼哈哈
5點幾走LU∼又買ICE CREAM食∼^^
陪完牙施等車∼自已行去還漫畫∼
6:00返到屋企∼
---------------------------------
9:30先開機∼
聽日考試...加油呀∼! |
| 刊登時間:2006-12-05 10:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 4 日 星期一  |
好開心呀!  |
今 日 6 點 9 起 身 ~ 7 點 4 喺 蘇 屋 等 IVY同牙施~
返到School玩∼8點半開考∼
普通話...都吾知UP乜 ∼ 實錯晒!
科學OK啦∼少少吾明∼**
跟埋等IVY同牙施考Eng Oral∼就留喺School玩∼
去SEVEN買野返黎食...去駱姑娘度傾計∼
1點幾去IVY屋企玩~途中見到高佬and佢絛女∼

去左IVY屋企樓下嘅士多買ice cream食∼!
點知...

個蓋...唉...搞度我禁∼><
上左IVY屋企∼發現有個DD好得意...好似側田∼

係咪好似呢∼
玩左一陣...就落去公園去...
同左IVY,牙施傾左好多野∼講晒出黎啦∼><
5點幾走LU∼又同牙施Buy雪榚∼

今次終於冇事啦∼
返HOME前∼幫牙爸買D野先返HOME∼
9點幾開機∼
--------------------------------------
考試考試∼加油加油∼! |
| 刊登時間:2006-12-04 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 3 日 星期日  |
空白一場~**  |
今日以為會好開心喇∼可以見到力行同好多明星∼點知...唉!
今日12點幾出去∼但小霞話去葵芳睇明星∼
1點半去度∼已經開始左喇∼
真係有好多明星呀∼可惜...影吾度∼><
見到SUN BOY 'Z 跳舞超型呀∼!
3點幾佢地走LU∼我同小霞又喺度等...等佢地走∼
3點半先去運動場...4點幾先到呀∼
搞度我聽吾到力行唱歌...一眼都望吾到添呀∼><
最尾...都好...可以同度衛蘭握手∼跟住走LU∼!
5點幾返到Home∼沖埋亮就and IVY去還漫畫∼
跟住行去食飯∼
牙媽幫我買左件33∼Happy∼跟住買左包糖∼
返到屋企開機∼
--------------------------------
希望聽日考試∼順利啦∼! |
| 刊登時間:2006-12-03 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 1 日 星期五  |
出左街~  |
今日IN蘇屋大門口等牙施and IVY ∼sor" 我遲到添∼
返到學校冇內∼佢地就出左去朗誦...
跟住考試...考Eng∼好彩吾系好難姐∼
放學同美霞去自修室睇書...借左隻碟∼11點半走LU∼!
返到屋企食理飯...就開機PLAY∼
2點半去學校搵牙施and IVY *一齊行去長沙灣廣場∼
哇...好多野買∼

好多Jack呀∼可惜好貴喇∼
!
好想買呀∼成100蚊架∼

我同牙Jack呀∼

我買果2隻∼
大家都有買野∼happy~**
5點幾走∼同IVY去借漫畫...借完走LU∼
----------------------------------------
考試要加油!!! |
| 刊登時間:2006-12-01 10:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 40 | »
|