Cursor by www.Soup-Faerie.Com

grace0328
暱稱: 牙陸
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
晒黑 LUU''
考試的第一日!!
下雨天><
畢業禮!!
2007-06-06
文章分類
全部 (196)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
**大東]=*
**力行]=*
Betty
grandv57200
牙怡曰記
施施日記
符符日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 196
留言總數: 28
今日人氣: 0
累積人氣: 11099
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


2006-12-6 開心

今日又係一樣...喺蘇屋大門口等佢地牙施同IVY∼

><系我遲到><

返度School睇書∼

考中文先跟住考Eng作文∼

中文聆聽...一D都聽吾明∼又吾夠時間∼

慘!!今次可能吾合格∼

Eng 作文OK喇∼

跟住走LU∼買左D野食...去接側輝放學...

去番我母校∼哈哈

上IVY屋企玩∼

我地一路食野一路睇"魔怪屋"∼好好笑...

跟住過阿側輝屋企溫書∼

溫度4:00∼就玩UNO...

><你地蝦我嘅><

5:20分走LU∼同牙施買雪糕食∼!

6點幾返到屋企∼!

----------------------------

考試呀!加油啦!

刊登時間:2006-12-06 10:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天


開心呀~! 開心

今日喺蘇屋大門口等牙施同IVY...

一齊行返School ∼ 等,等,等考試∼

人文OK喇∼算識嘅!!

放學未走住...留左喺課室SEE漫畫∼

睇左一陣...跟左IVY佢地去玩∼

玩左一陣∼and牙施去SEVEN食LUNCH∼

跟住喺蘇屋大門口等IVY∼抽YES卡∼^^

上左IVY屋企∼

玩左一陣GO左阿側輝屋企溫書∼

我影架∼似5似側田呢∼!

坐左一陣,,,IVY媽幫我地溫書∼!

臨走前∼HELP佢改左個花名「Short B 輝」∼哈哈

5點幾走LU∼又買ICE CREAM食∼^^

陪完牙施等車∼自已行去還漫畫∼

6:00返到屋企∼

---------------------------------

9:30先開機∼

聽日考試...加油呀∼!

刊登時間:2006-12-05 10:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 4 日  星期一   晴天


好開心呀! 開心

今 日 6 點 9 起 身 ~ 7 點 4 喺 蘇 屋 等 IVY同牙施~

返到School玩∼8點半開考∼

普通話...都吾知UP乜 ∼ 實錯晒!

科學OK啦∼少少吾明∼**

跟埋等IVY同牙施考Eng Oral∼就留喺School玩∼

去SEVEN買野返黎食...去駱姑娘度傾計∼

1點幾去IVY屋企玩~途中見到高佬and佢絛女∼

去左IVY屋企樓下嘅士多買ice cream食∼!

點知...

個蓋...唉...搞度我禁∼><

上左IVY屋企∼發現有個DD好得意...好似側田∼

係咪好似呢∼

玩左一陣...就落去公園去...

同左IVY,牙施傾左好多野∼講晒出黎啦∼><

5點幾走LU∼又同牙施Buy雪榚∼

今次終於冇事啦∼

返HOME前∼幫牙爸買D野先返HOME∼

9點幾開機∼

--------------------------------------

考試考試∼加油加油∼!

刊登時間:2006-12-04 10:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


空白一場~** 開心

今日以為會好開心喇∼可以見到力行同好多明星∼點知...唉!

今日12點幾出去∼但小霞話去葵芳睇明星∼

1點半去度∼已經開始左喇∼

真係有好多明星呀∼可惜...影吾度∼><

見到SUN BOY 'Z 跳舞超型呀∼!

3點幾佢地走LU∼我同小霞又喺度等...等佢地走∼

3點半先去運動場...4點幾先到呀∼

搞度我聽吾到力行唱歌...一眼都望吾到添呀∼><

最尾...都好...可以同度衛蘭握手∼跟住走LU∼!

5點幾返到Home∼沖埋亮就and IVY去還漫畫∼

跟住行去食飯∼

牙媽幫我買左件33∼Happy∼跟住買左包糖∼

返到屋企開機∼

--------------------------------

希望聽日考試∼順利啦∼!

刊登時間:2006-12-03 10:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天


出左街~ 開心

今日IN蘇屋大門口等牙施and IVY ∼sor" 我遲到添∼

返到學校冇內∼佢地就出左去朗誦...

跟住考試...考Eng∼好彩吾系好難姐∼

放學同美霞去自修室睇書...借左隻碟∼11點半走LU∼!

返到屋企食理飯...就開機PLAY∼

2點半去學校搵牙施and IVY *一齊行去長沙灣廣場∼

哇...好多野買∼

好多Jack呀∼可惜好貴喇∼

好想買呀∼成100蚊架∼

我同牙Jack呀∼

我買果2隻∼

大家都有買野∼happy~**

5點幾走∼同IVY去借漫畫...借完走LU∼

----------------------------------------

考試要加油!!!

刊登時間:2006-12-01 10:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]