| «‹ September 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 22 日 星期一  |
| Sport Day-day 1 |
分類: 未分類 |
好攰好眼訓牙!!
今日5點幾到起身
落到街...個天超黑
同怡去搭車
要等埋黎雯...
等在勁耐
我頂唔順就去在佢屋企樓下等佢
我一見到佢就"鏈"佢條頸
本來而為可以走得
點知...黎雯又要去買三文治
終於都去搭車lu...
去到兆康站
見到一大班cac既人
O 咗囉!!
我個社好似6點半先去運動場囉
到咗運動場之後...
就去咗換啦啦隊衫
套衫勁似踢波囉-.-"
但其他社d衫都幾令
係得我個社套衫...唉
夠鐘開始運動會lu
但要搞一大"炸"野囉
超煩
d人比緊賽個陣時
我要係咁嗌口號
又攰又肚餓(最衰都係黎雯)-_-
d社職又唔比我地坐
嗌下嗌覺得有d頭暈同想嘔
跟住就同幾個人去咗toilet
休息在一陣就番番去啦啦隊
到咗放lunch
因為空氣問題取消咗下晝個d比賽...
我個社叫外買
等咗勁耐先有野食
食完之後我要"劉"係到練啦啦隊
一開始比人鬧
但後尾我覺得係玩囉
不過都幾開心^.^ ...
番到屋企...
沖完"梁"就訓咗lu
希望Moody可以攞到好成績啦!!加油
Moody is the best!!^.^
|
|