聽日又要返學啦,,,,都唔知開心定係唔開心............開心既係可以見到班friend,,,,可以同佢地玩,,,仲可以見到佢,,,,唔開心既係,,,我驚返到school見到佢既時候會有好多野諗呀~~~咩都諗餐飽o個度先死,,,maybe真係自己揾黎煩啦,,,我都想知有咩方法可以唔諗,,,,唉,,,但係好快就放成半個月假啦,,,,到時想見都冇得見,,,but呢d都係自己攞黎既.........就快又有勁多quiz啦,,好煩呀!!!今日溫左英文tense溫到我想cry咁制,,,仲未revision IS呀~~~煩到嘔呀~!聽日又唔知洗唔洗補習,,要既話,,就會連小小既REVISION既TIME都冇,,,而家O係度等死~~''
對你太在乎(想對你說的)
可不可 用餘下薄弱氣力 換取一聲親愛的
可不可 用無心得到的去換取 心愛的
苦心的 不怕愛你有多苦 命運亦不顧
*對你太在乎 沒甚麼抱負
只想這心花不會枯
我要你在乎 沒甚麼真心喜惡
只想彼此都不厭惡*
可不可 用餘下活著價值 換取珍惜的記憶
即使間 令餘生都消失了顏色 不疼惜
苦心的 得到你哪怕辛苦 命運亦不顧
|