今日好唔開心呀!!因為今日要返大陸,,so冇返到學呀,,,聽日都冇得返學呀**本來應該係好開心ga嘛........可以遲d先get up,,,但係覺得好唔慣呀........好想可以同Coco,,寶,,貓,,彤,,仲有lim佢地玩呀........好miss佢地呀~~要星期一先可以見到佢地,,唉,,,好想好想可以親口同>>佢<<講聲[我好掛住你呀!!],,好想呢幾日既時間可以過得快d呀!!總覺得冇返學既日子時間過得特別慢,,,,我真係第一次覺得冇得返學係咁unhappy ga!!!星期一見到佢地一定要玩到din先得呀!!當係補返數,,哈哈~~好開心我又可以好熱情咁>>佢<<呀!!!開心到想死呀~!!]
貓貓,,星期一返到學校俾一粒雪沙你丫**因為d貓既胃口好細ga咋,,你會消化唔到!!
|