| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 2 月 4 日 星期日 

|
| 2007-02-04 |
今日隻腳勁..勁...勁痛呀!!,,因為wear左對boots shopping,,仲要係連續行左4,,5個hours呀....真係好折墮囉,,,but都幾開心呀....今朝9點幾就約左朱妹出黎,,去完新北江換money....就開始左朱妹既第一次.....<<返深圳....我約埋我兩個表姐出黎呀!!好開心呀,,可以同地shopping together.....小羅姐姐講價仲勁過我呀媽呀,,,佢help我,,朱妹,,同埋另一個細表姐勁多忙呀....講到d野勁平呀!!人生第1次呀...唉,,之前早知就早d揾佢出黎shopping啦....蠢左呀//but唔緊要啦,,因為而家已經smart左啦....哈哈....但係今日really行到隻腳斷咁制呀!!下次去shopping死都唔會再wear boots呀!!特別係行成2個hours以上既shopping呀!!聽邁呀寶病左呀....你要怏d好返呀....如果唔係就會浪費左念盈果日對你細心ga啦....諗返起...個心有d酸既feel呀!!唔制呀∼**就怏家長日..仲有6日...到時就係我個pk之時,,,因為我今次just得中等既成績,,,但係我still hope I can考到15名內,,,因為想嫦姐姐開心,,想佢知道,我係因為佢先肯咁俾心機讀書既^^,,同都想thanks Chris呀,,多佢教過我maths,,make我容易d明,,最重要係想我老豆happy呀!!成日都問佢拎money,,佢都肯俾,,想佢安慰d,,俾佢知道我會讀書既,,唔係just識洗money.....**做個乖乖女...
|
| 刊登時間︰2007-02-04 09:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 236 | »
|