今日勁開心呀!!今日終於到左我既生日啦,,,,,今日開始,,我就係一個14歲的女孩子啦~~~大個女左啦......今日有好多野都make me very happy呀!!!first,,,一返到學校一陣,,,,呀寶,,COCO,,wing tung,,,,佢地又唱左首生日歌俾我聽呀......I still very感動呀.....多謝你地.........愛死你地呀!!!但係我都好開心有好多人同左我講happy birthday呀........特別係念盈同我講令我最開心呀!!仲有呀,,2奶kiss左我一啖呀.,,,,,人生第一次俾女仔錫錫,,,,因為平時都係我kiss d女仔........個feel都唔錯........俾佢錫完,,,d skin仲好似滑左咁呀.....哈哈//今日去左補習呀........嫦姐姐同埋Chris一齊黎呀.......搞到我有`小小緊張呀**但係好真係要同Chris say sorry呀,,,,你咁好人,,but左hot chocolate to me.......但係我就冇飲,,,仲要你飲返.......原諒我一次咁多啦,,,,,仲有要多謝嫦姐姐送俾我既禮物呀,,,,好令令呀,,,好易襯衫呀!!!我會好好珍惜ga啦,,,,thanks所有同我講左生日快樂,,送左禮物俾我既人,,,,多謝你地既祝福呀!!!我會好好其待念盈,,同埋其他friend後補既禮物ga啦.......哈哈....**
p.s今日好開心可以見到晒我鐘意既人呀,,,e.g: Dinasour.............
|