| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 1 月 21 日 星期日 

|
| 2007-01-21 |
聽日就exam english啦,,,,不過我仲未溫完呀!!我而家really覺得revision係勁辛苦囉....就黎想死啦,,,,真係悶到嘔啦∼!maybe聽日既exam會唔合格,,,唉,,,唔理啦,,,,死就死啦**今日睇完呀寶既日記,,佢以為我嬲左佢,,but我冇因為佢冇去補習而嬲佢囉.....
|
| 刊登時間︰2007-01-21 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 236 | »
|