| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 1 月 13 日 星期六 

|
| exam前第4日’’’ |
今日係我人生第1次咁主動同埋認真地去revision呀!!!今日11點幾就get up左啦,.,,,食完lunch之後,,,睇左差唔多30min飛輪海既MV就去左REVISION啦,,,,我今日只係溫左3個HOURS既MATHS咋,,仲係just第6課,,因為第6課到而家都唔係好識呀,.,,就快exam啦,,,so要努力d呀!!好想快d又補習呀!!因為又可以見到嫦姐姐,,同佢傾一陣計,,同埋又可以溫習,,有唔識既野,,又可以即係問佢,,真係人生第一次咁like補習,,,我覺得revision really very boring呀,,,boring到就黎死咁呀...but anyway,,為左嫦姐姐同埋我自己既利益,,我死都會溫書既,,,只係溫邊科同溫幾奈ga啫....maths我一定會擺最多time ga啦,,,because我最唔掂同埋因為嫦姐姐,,,,其餘我諗係history同IS啦,,因為呢d要記好多野....唉,,,溫習溫到成個人都呆晒,,,after exam我一定要玩盡佢,,同埋要shopping到冇晒d錢先得呀!!!
|
| 刊登時間︰2007-01-14 01:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 236 | »
|