| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 1 月 10 日 星期三 

|
| 2007-01-10 |
今日既心情都唔錯......最開心既係....今日上P.E個時,,考攬球呀!!好開心....因為我拎晒20分,,FULL MARKS呀....仲係全班得我一個咋....人生第1次呀!!BUT 其實都冇咩野GA咋....我仲諗住會係張少敏佢地WIN GA....因為佢好勁ga!!好彩我既隊友全部都打得幾好///但係最緊要都係要投入,,我really訓晒身去play ga!!訓晒身去玩既feel,,,勁正囉,,,正到冇野好講....雖然好攰呀!!但係玩得咁開心....都唔緊要啦...今日放左學去左補習呀....好奈都冇見嫦姐姐啦,,今日見到佢好開心呀!!雖然今日上P.E堂上到勁攰,,一D溫習既心情都冇.....但係為左佢,,-冇所為啦,,,就怏EXAM啦,,仲有7日咋...好NEVEROUS呀!!!!
|
| 刊登時間︰2007-01-10 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 236 | »
|