今日好辛苦呀~~~個胃痛到抽筋呀!!!!so同呀寶佢地買緊野途中都要同coco走先,,sorry呀***唉,,今日上maths既時候俾莫家樂串呀!!我都知今次既unit test係勁差,,都唔洗串ga嘛,,,,衰到死.....but佢又講得o岩既,.....我同之前既英文test比..今次really差左好多,,,而且,,lim.,.coco..mable佢地全部都高分過我呀!!下次一定要hard work呀~~~星期一又有中文test,,,,好煩呀!!!溫書溫到個頭都痛埋,,,仲有成埋homework未做,,,,今日test左maths,,好似有好多唔識咁,,,唔想諗下個星期會拎到d咩成績返黎,,,,但係都有樣可以開心吓既,,就係聽日可以唔洗上Wu Sir既堂,,,唔知點解我覺得自從yesterday隻大猩猩捉左呀寶,,呀彤去左教員室,,跟住又俾d老師話完我地班又點又點之後,,,我覺得d teachers好似特別注意我地班咁,,仲好似有少少針對,,,但係呢個just my 個人意見啫,,,我諗我而家最鐘意上既堂係P.E同埋Music囉,,,因為又唔洗成日都test,,,又唔洗做功課攸到就黎死咁,,仲可以talking同玩呀!!而家好想去shopping呀~~好奈都冇去啦,,忍到想cry呀!!最衰我又冇money,,,老細又話要考完UT先俾money我去shopping,,,,仲有半個月呀~~點忍呀??而家好奈都冇租comic啦,,,,一切既都要等到UT之後先可以做呀.....好想死左佢呀~~
一場誤會
對你暗戀者真太多
似位歌手好叫坐
而平日你凝望我
這慣常一眼可殺死我
你也許疏離到不能再疏
我竟多心想太多
常期待愛情路過
至義無反顧被你教唆
*我到底寂寞過剩 才謝絕冷靜
多麼想以眼淚換來同情
日日算命 如命中注定
一堆虛構溫馨
是我敏感 誤會戀愛降臨
從未發生 交不出初吻
從來沒有 情人會行近 日落黃昏
誤會你有心 日夜苦惱自尋
想得近 卻遠得過份
無聊像我 無聊當緣份 亦是吸引
我也許孤獨到熄滅了燈
覺得彼此抱得更親
戀愛妄想症 錯覺還是吸引*
你我的戀情也一場錯摸
擦出火花不算多
沉迷易惹人犯錯
我愛無可愛又有錯麼
|