今日好>>慶<<呀~~~lunch既時候無端端俾杜志文丙左一獲,,,頂,,仲俾佢罰企左成個lunch呀!!成半粒鐘呀~~~正pk.......佢正一同佢個老婆一擔擔ga........個死肥婆黎雪兒成個大星星咁啵,,,,又黑,,最緊要既係份人夠賤丫嘛,,,,人地條裙short少少就多嗲到死......唔好話佢自己冇身材wear???最激氣既係,,,搞到D死人老師話2e班d人操行唔好....又話我地D校服儀容差,,,,仆街啦,,,,我地咁都叫差,,咁其他班既人又jei頭,,又有人curly hair,,又有人食煙,,個d叫咩???我地班係嘈d啫,,但係我really唔覺我地既儀容有咩問題囉~!今日上p.e既時候,,,打攬球比賽既時候,,,好似唔小心make到lim受左傷呀~~sorry呀!!!唔係有心ga.......聽日返到學校呵返你丫~~仲有就係伍綺琳勁叫我同佢地打班制攬球呀.........唔知點拒絕呀!!so就答應左佢,,,but佢maybe會後悔,,,因為我really唔係好識打攬球ga咋,,唔知點講佢地先會信呀~~~
p.s我加左D相o係相簿度呀!!
|