今日過得好快呀!!上H.E煮檸汁雞~~哈哈~~我負責remove D雞扒呀~~仲整得好掂呀.........煮左出黎仲勁好食**哈哈.......有天份真係唔同D~~,做野既效率好快..唔同lim....條友污漕到爆呀~~一D都唔衛生呀!!整o個D材料just用手ga咋....仲要係冇洗o個隻呀!!嘩~~真係驚左佢,,佢食完佢自己煮o個D野,,一定肚痛.......放左學左欖球比賽~~都OK好睇啦!!我覺得有D人超暴力.......下星期3到我地打啦......我真係發夢都冇諗過我會去打比賽囉,,但係如果唔打一定俾佢地斬件.....仲會俾勁多人卑視,,其實我又唔係唔鐘意打既,,,但係唔想輸囉,,ALSO我唔係好識打,,,到時都唔知點~~呀寶今日俾洛搞到CRY左....我真係覺得佢一D都唔似係一個男仔囉,,,對人人都係咁,,又串到死..又打女仔///似街市呀嬸多D!!都唔知佢呢D係咩心態~~
|