今日唔知點,,,好多種心情,,有開心,,唔開心,,仲有嬲,,,更加有無奈!!!上堂悶到死,,特別係ENG同埋IS,,悶到我好想訓覺,,小息O個時,,我訓著左,,好彩上Geog o個時,,珊叫醒左我~~雖然上IS好悶,,但係都要THX梁sir,,佢今日請左我地食野,,我唔想食燒賣,,佢就買左個豆腐花俾我食,,thx!!*(我已經親口同左佢講ga啦**)放學做HISTORY project,,大家都好勤力咁做呢!!唯獨我,,好似咩都冇做咁,,`好失敗!!好唔開心的.....但係我真係唔識畫畫呀!!如果我識,,我都畫啦......坐左o係o個度,,好似等運到咁,,無奈!!>33<聽日一定要努力D,,令到慧服晒我呀!!~~但係我好唔明你而家又想點囉,,,獲獲都係咁,,,我最小器,,你最大方,,ok未??俾個咁既答案你夠未??次次想好聲好氣同你講野你又唔知俾D咩態度我~~我認我係好小器GA!!但係要睇係咩事囉,,,而家同你都已經冇野好講啦!!你最想係咁啦!!真係唔知你o係呢個假期發生左咩事囉!!而家簡直唔知你幾時諗緊d咩,,對你超失望!!
|