今日攰死我啦.......last night成6點先訓,,訓o個時個天已經ok光啦.......訓到10:00起身...去左補習,,去到上水同左嫦姐姐食早餐,,好開心......1點幾返刑屋企,,食左野,,then即刻訓覺啦,,真係頂唔住!!訓到6:00起左身,,我先記起我仲未做功課,,so我叫左我細佬幫我落街買左罐咖啡.....因為今晚非通頂不可了!!如果係玩電腦通頂就唔洗drink it,,but我做親功課or溫習一定會sleep的......聽日返學啦,,唔想見到梁國權,,Miss Poon呀!!又要恢復原來既生活啦,,想死!!
TO朱妹:你生日我一定會陪你的.....放心吧!!而且禮物一定係最大份的,,補償上次冇同你慶祝!!就算發夢都會記住你生日!!
TO寶:不要不開心了!!不要把事情想得那麼灰.....因為你還有我的**
|