今日同左彤,,coco,,慧,,呀寶去左歷史博物館,,,今日見返呀寶佢地好開心呀!!成個假期冇見啦!!我地o係博物館除左睇野,,仲影左好多相相呀!!有D仲好搞笑GA!!影到好似搞緊野咁呀.......有一樣野我真係唔講唔得,,,,好不滿呀!!個衰女彤.......竟然重視樂樂多過我地,,,今日我地去完博物館,,樂樂打俾佢,,我地搶左佢既電話黎講,,,之後,,佢勁阻止我地,,,而且仲勁溫柔咁問樂樂:[有冇赫親你呀??]聽到真係唔知笑好定嘔好,,,真係同人唔同命`啦,,我地係彤既FRIEND,,樂樂係佢既boy friend,,,但係被對待既態度就差十萬百千倍,,對樂樂真係勁溫柔囉,,,仲好扮野呀!!真係笑爆肚GA!!但係算啦,,,最緊要都係彤開心啫........但係一個男朋友去唔到女朋友既生日會真係罪大惡極囉,,,仲成世界既??呢D根本係天經地義既事黎GA嘛......樂樂簡直係一個唔合格既男朋友囉,,,,唔好話老豆唔俾丫,,就算死左都應該o係個棺材度彈返上黎同佢慶祝生日先o岩GA!!!呢D先係男朋友,,,睇佢之後識唔識做返D野黎補償啦,,,今日第一次同佢地o係巴士度食M記,,雖然麻煩,,但係都幾好FEEL的!!
P.S 擺左幾張新相去相簿
|